دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Material Manager

تبلیغات

دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Material Manager

نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها با Material Manager

|فایل منیجر با طراحی Material شرکت گوگل|

دانلود فایل منیجر Material Manager

جستجو در میان فایل های شخصی در دستگاه های آندرویدی یک از کارهای مهمی است که کاربران حرفه ای آن را یکی از اساسی ترین اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندرویدی خود می دانند. برای مثال ممکن است شما یک فایل مربوط به پروژه تحصیلی خود را در بخشی از SD Card خود کپی کرده باشید ، از آن جا که فایل هایی نظیر اسناد مایکروسافت و یا فایل های PDF در گالری تصاویر و یا… نمایش داده نمی شوند ، در پیدا کردن اینگونه فایل ها در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل رو به رو می شوید ؛ تنها راه حل موجود ، استفاده از نرم افزاری با نام فایل منیجر و یا مدیریت فایل است که فولدربندی و فایل های موجود در حافظه داخلی و SD Card دستگاه را به همانگونه که هستند برایتان به نمایش بگذارد تا بتوانید به هرگونه که می خواهید با آنان کار کنید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شما هستیم در معرفی یکی از جدیدترین نرم افزارهای فایل منیجر به سبکی جدید و زیبا متناسب با جدیدترین ورژن های سیستم عامل آندروید ! ما را در معرفی تکمیلی Material Manager همراهی کنید.

 

پیش نیاز نرم افزار Material Manager 7.3.0  : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 

Material Manage فایل منیجر جدیدی است با بهره گیری از آخرین تغییرات اعمال شده در آندروید ۵٫۰ ، پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال یک فایل منیجر متناسب با فضای زیبای این نسخه از آندروید یعنی متناسب با طراحی Material شرکت گوگل هستید ، Material Manager را از دست ندهید ! Material Manager با استفاده از یک طراحی هوشمندانه دسترسی سریع تر به تمامی فولدرهای موجود در حافظه های دستگاه را فراهم می کند و امکاناتی گسترده در زمینه پشتیبانی از فرمت های فشرده ، کپی ، انتقال ، حذف و… را در اختیارتان می گذارد. دسترسی Root نیز می تواند با مراجعه به بخش Setting این اپلیکیشن فعال گردد. یکی از ویژگی های جالب نرم افزار Material Manager امکان پیش نمایش فایل های APK به همراه نام و آیکون رسمی آن هاست ، طرز استفاده از Material Manager بسیار ساده و دارای رابط کاربری User Friendly می باشد. امیدواریم لذت ببرید.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار مدیریت سریع و آسان جیمیل با Google Gmail 5.0.1

|دانلود نرم افزار اندروید مدیریت جیمیل ها |

| برنامه ای بسیار کاربردی برای اندروید برای چک کردن سریع ایمیل ها در گوگل |

شرکت های زیای وجود دارند که اقدام به دادن ایمیل به کاربران خود می کنند کمپانی گوگل نیز این امکان را برای کابران خود قرار داده است که نام آن جیمیل می باشد. امروزه که بسیاری از شرکت های بزرگ دادن ایمیل را به کاربران ایرانی تحریم کرده اند بهترن گزینه برای شما استفاده از جیمیل شرکت گوگل می باشد. به همین دلیل برای دسترسی آسان شما به ایمیل خود نرم افزاری به نام Google Gmail توسط همین شرکت ساخته شده که شما با استفاده از آن می توانید در کوتاه ترین زمان ایمیل های خود را چک کرده و برای دیگران نیز ایمیل ارسال نمایید.

دانلود نرم افزار Google Gmail 5.0.1

پیش نیاز نرم افزار جیمیل: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 

یکی از ضروری ترین نرم افزار های مورد نیاز برای تلفن ها و تبلت های اندروید نرم افزار Google Gmail 5.0.1 است. با استفاده از نرم افزار Google Gmail شما قادر هستید که به سادگی به ایمیل های خود دسترسی پیدا کرده و آن ها را مشاهده نمایید و حتی از ایمیل هایی را که قبلا مشاهده نموده اید بصورت آفلاین استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از آن فایل های مختلف را در ایمیل خود ضمیمه کرده و برای دیگران ارسال نمایید و یا فایل های ضمیمه شده را مشاهده و چاپ نمایید و یا در صورت نیاز برای دیگران بطور گروهی اقدام به ارسال ایمیل نمایید. همینطور اگر مایل باشید می توانید به بخش تنظیمات بروید و با روشن کردن پاسخ دهی خودکار برای کسانی که به شما ایمیل ارسال می نوایند به طور اتوماتیک پاسخ مشخصی را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که برای اجرای برخی از بازی های اندرویدی نیاز است که برنامه Google Gmail روی تلفن همراه شما نصب شده باشد. همینطور این برنامه می تواند به شما این امکان را به هد که با مشخص کردن یک امضا ثابت آن را بر روی تمام ایمل هایی که از طرف شما ارسال می شوند قرار بدهد. در مورد محیط کار این نرم افزار می توان گفت که دارای محیط کاری بسیار شیک می باشد که چه برای استفاده روی تبلت و چه تلفن همراه بسیار جذاب بوده و به هیچ عنوان شما در هنگام کار با برنامه احساس خستگی نخواهید کرد.



برچسب ها : ,

دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

حتما با بازی پو آشنایی دارید. بازی سرگرم کننده و زیبا که در آن شما باید به یک حیوان خانگی بامزه رسیدگی کنید و بتوانید نیازهایش را برطرف نمایید. در این بازی شما باید کارهایی مختلفی انجام دهید:

  • غذا دادن: در بازی پو شما باید در زمان مناسب به پو غذا بدهید. زمان مناسب، زمانی می باشد که پو گرسنه شده باشد. در این زمان باید به میزان کافی به او غذا بدهید. اگر غذایی که به پو می دهد بیش از حد باشد باعث اضافه وزن پو خواهد شد. پس همیشه به میزان کافی برای او غذا بگذارید.
  • حمام دادن: باید هنگامی که پو کثیف می شود، او را بشویید. در این زمان بدن پو کثیف شده و باعث ناراحتی او می شود. شما باید ابتدا با کف بدن پو را تمیز کرده و سپس با استفاده از دوش آب، بدن او را به صورت کامل بشویید.
  • سرگرم کردن: پو در مواقعی کسل می شود. برای این که او را از این حالت در بیاورید باید با او بازی کنید تا بتوانید سرگرمش کنید. سرگرم کردن پو می تواند خودتان را نیز سرگرم کند؛ چرا که بازی هایی جالب و سرگرم کننده در Pou 1.4.43 قرار دارد که می توانید از آن برای سرگرم کردن خودتان و پو استفاده کنید.

دانلود Pou 1.4.43

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 

نکاتی که گفته شد تنها برخی از مواردی است که باید برای رشد و پرورش دادن پو از انها استفاده کنید. شما به ازای هر کاری که برای پو انجام خواهید داد سکه به دست می آورید. برای خرید آیتم های مختلف و رسیدگی به پو می توانید از این سکه استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سکه ها برای خرید غذاهای مختلف و یا معجون های مختلف استفاده کنید. حتی این قبلیت نیز در این بازی گنجانده شده است تا بتوانید لباس و پوشیدنی های مختلفی نظیر عینک، کلاه و … برای POU بخرید. در این پست برایتان نسخه فارسی بازی معروف و محبوب پو را آماده کرده ایم که تمام محیط آن فارسی شده است. علاوه بر این که شاهد محیطی فارسی هستید، همچنین می توانید از خوراکی های ایرانی مانند چیپس، پفک، های بای، آدامس و … برای سیر کردن پو استفاده کنید. همچنین گوشی های مختلفی نظیر Iphone، گلکسی، جی ال ایکس و … نیز در این نسخه گنجانده شده اند.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود نرم افزار نیمباز جدیدترین ورژن اندروید – مسنجر چت

|دانلود نیمباز برای چت و گفت گو رایگان در اندروید|

مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger 3.2.0 یکی از محبوب ترین مسنجرها می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف نظیر آیفون، اندروید، جاوا، سیمبیان، ویندوز و … عرضه شده است و این بار نسخه آندرویدی این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم. مسنجر نیمباز، یک مسنجر قدرتمند نظیر یاهو مسنجر می باشد که با استفاده از یک آی دی و یک پسورد شما را به متصل کرده و می توانید با دوستان خود چت و گفتوگو کنید. این برنامه برای برقراری ارتباط از اتصال اینترنت استفاده می کند و برای این که با دوستان خود چت کنید نیاز به اتصال اینترنت دارید. البته قابلیت تماس بدون استفاده از اینترنت نیز در نیمباز نیز وجود که هزینه اندکی برای شما دارد، اما شما به وسیله آن قادر به برقراری تماس های بین المللی با کیفیت بالا را خواهید داشت. یکی از قابلیت های جالبی که مسنجر Nimbuzz Messenger دارد این است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود تا با مسنجرهای دیگر نظیر یاهو مسنجر، جی تاک، فیس بوک، لایو مسنجر نیز در ارتباط باشید. نیمباز به کاربران قابلیت ارسال تصویر و فایل را نیز می دهد و تنها کافی است تا آی دی شخص مقابل را داشته باشید تا بتوانید به سادگی برایش فایل ارسال کنید.با ما همراه باشید با دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار نیمباز برای اندروید!

Nimbuzz Messenger 3.2.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Nimbuzz Messenger دارای شکلک های بسیار زیاد و جدیدی نیز می باشد که می توانید از انها برای بیان احساسات خود به طرف مقابل استفاده نمایید. این شکلک ها در نسخه جدید نیمباز نیز بسیار افزایش یافته اند و تعداد بسیار زیادی شکلک های جدید و غیر تکراری نیز به آن افزوده شده است. نیمباز دارای محیط زیبایی نیز می باشد که بعد از نصب به راحتی می توانید با اکانت خود لوگین کرده و به سادگی از آن استفاده کنید. حتی اگر اینترنت نیز ندارید، می توانید با هزینه اندکی توسط نیمباز برای دوستان خود مسیج ارسال کنید. پس می توان از نیمباز به عنوان یک جایگزین برای برنامه مسیج گوشی نیز نام برد. Nimbuzz Messenger قابلیت شخصی سازی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید آن را به حالت افقی یا عمودی در بیاوریدیا برای اکانت نیمباز خود تصویر پروفایل قرار دهید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی فیفا ۱۵ برای اندروید|دیتا کامل و گرافیک عالی FIFA 15

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

FIFA 15 v1.0.6

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

حتی این امکان برای شما در فیفا ۱۵ نسخه اندروید پیش بینی شده که یک تیم خریداری کرده و با آن در لیگ های دسته پایین شروع به بازی کنید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید و با درآمدی که به دست می آورید بازیکنان مورد علاقه تان را از دیگر تیم ها خریداری کرده و با استفاده از آنها قدرت تیم خود را تا حد امکان افزایش بدهید و به این ترتیب در جدول رده بندی بالا آمده و به عنوان تیم قهرمان به لیگ های دسته بالاتر راه پیدا کنید. گیم پلی بینظیر این بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دوستداران بازی فوتبال هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی پو نسخه پول بی نهایت Pou برای اندروید و کامپیوتر

بازی پو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید به حساب می آید که بر خلاف حجم کمی که دارد، اما بسیار محبوب واقع شده است و تاکنون بیش از صد میلیون بار از وب سایت گوگلی پلی دانلود شده است. Pou 1.4.56 در بین کاربران نیز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کاربران بسیار زیادی آن را بر روی گوشی شان نصب دارند. بازی پو شاید کمی بچگانه و ساده به نظر برسد اما بعد از این که آن را نصب کردید حتما متوجه خواهید شد که POU یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. پو نام شخصیتی کارتونی است که در این بازی قرار دارد. شما باید از پو همانند یک حیوان خانگی نگهداری کنید. این نگهداری ها شامل حمام دادن، تمیز کردن، سرگرم کردن، غذا دادن و … خواهد بود که باید هر زمان مناسب به هرکدام از انها برسید. چرا که اگر کاری را در زمان مناسب انجام ندهید باعث افسردگی پو خواهد شد اما اگر کارها را در زمان صحیح و مناسب انجام دهید پو همیشه خوشحال خواهد بود. شما با مراقبت از پو سکه به دست خواهید اورد.این بار با نیو فور اندروید نسخه اندروید و کامپیوتر بازی پو را دانلود کنید!این ورژن از بازی نسخه پول بی نهایت است و می توانید هر چیزی که می خواهید را برای پو خریداری کنید.

Pou 1.4.56

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر + ویندوز برای کامپیوتر



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار گوگل کروم جدیدترین ورژن برای اندروید و کامپیوتر ۲۰۱۵

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Chrome 37.0.2062.117

کروم قابلیت جلوگیری از باز شدن صفحات آزار دهنده را دارد و می تواند تا حد بسیار بالایی از باز شدن صفحات و تبلیغات آزار دهنده پاپ آپ جلوگیری نماید. این ویژگی هنگامی بسیار به چشم خواهد امد که در یک وب سایت چندین تبلیغ پاپ آپ آزار دهنده قرار گرفته باشد که موجب آزار کاربران شود.

قابلیت های کلیدی مرورگر Google Chrome:

  • پشتیبانی از افزونه های مختلف
  • پشتیبانی از پوسته ها و تم های دیدنی
  • قابلیت پردازش هر تب به صورت جداگانه
  • بدون هنگ کردن و کرش صفحات
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
  • امنیت عالی و کم نظیر
  • دارا بودن جستوجوگر داخلی برای جستوجوی مطالب
  • قابلیت محافظت از رمزهای عبور
  • قرار دادن وب سایت های مخرب در بلک لیست

در نسخه های جدید گوگل کروم، قابلیت ترجمه داخلی مطالب نیز گنجانده شده است. به این ترتیب دیگر کاربران برای ترجمه متن یا کلمه های مورد نظرشان لازم ندارند که به وب سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه متون و یا کلمات مراجعه نمایند.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار IRIB TV 3.1 برای دریافت شبکه های تلویزیون

با محبوبیت گوشی های موبایل و افزایش روز افزون استفاده از آن در بین کاربران، تفکر ساخت اپلکیشین برای این گوشی ها ها بتواند کانال های تلویزیونی را بر روی گوشی پخش نماید نیز شروع شد. صدا و سیما به دنبال ساخت اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و ایفون بود که بتواند توسط انها به کاربران کمک کند تا بر روی گوشی های موبایل خود کانال های تلویزیونی را دریافت نمایند. خوشبختانه این پروژه با موفقیت روبه رو شد و با عرضه برنامه صدا و سیما توانست جای خود را در بین کاربران گوشی باز کند. و برنامه خود را در بین برنامه های گوشی جا دهد. یکی از برنامه هایی که قادر است شبکه های تلویزیونی را از طریق سرورهای صدا و سیما دریافت نماید، برنامه IRIB TV 3.1 است که شبکه های ایرانی را از طریق فلش پلیر اجرا می نماید. IRIB-TV به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید شبکه های صدا و سیمای ایران را توسط اینترنت بر روی گوشی اندروید دریافت نمایید. البته سازنده این برنامه تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا IRIB-TV بتواند با استفاده از برنامه پلیر معروف MXPlayer نیز شبکه های تلویزیونی را پخش و اجرا کند.

IRIB TV 3.1



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا

با دانلود نرم افزار Data Recovery for Android می توانید اطلاعات پاک شده مثل عکس و فیلم و… را در اندروید ریکاوری کنید.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از مشکلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این اطلاعات در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک باره از گوشی شخص پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. به ویژه اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه بکاپ نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل شد. نرم افزار ریکاوری قادر هستند تا اطلاعات پاک شده اعم از تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و فایل های مختلف را دوباره بازیابی نمایند. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار زیادی نیز تاکنون عرضه شده است که هرکدام از آنها دارای قابلیت هایی می باشند. اما این بار نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18 را برایتان آماده کرده ایم که ویژه بازیابی از سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می شود به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های پاک شده خود را از گوشی های اندروید بازیابی نمایند. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، فیلمها، فایل های صوتی و … باشند.

Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18

بعد از این که Wondershare Data Recovery for Android را بر روی سیستم خود نصب کردید این نرم افزار گوشی یا تبلت شما را شناسایی خواهد کرد و می توانید عملیات بازیابی را در ویندوز آغاز نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که در داخل حافظه داخلی گوشی و همچنین رم گوشی بوده است را بازیابی نماید و هر کدام از انها را که خواستید در رایانه تان ذخیره کنید.

توجه: نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به هیچ وجه قادر به بازیابی به صورت ۱۰۰ درصد نخواهند بود. این نرم افزارها تا هنگامی می توانند عملیات بازیابی اطلاعات را انجام دهند که اطلاعاتی جدید جایگزین اطلاعات قبلی نشده باشد. هنگامی که اطلاعاتی جدید به صورت فیزیکی جایگزین اطلعاتی که در قبل پاک شده باشند، شده باشد احتمال بازیابی آنها بسیار کاهش خواهد یافت. از همین رو نباید انتظار داشته باشید که اطلاعات حذف شده شما به طور حتم بازیابی شوند.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار دریافت قیمت موبایل

Nabze Bazaar 1.5.1 نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای کاربران آندروید و به ویژه برای کسانی که به موضوعات اقتصادی و قیمت روزانه اقلام مختلف نیاز دارند. این نرم افزار می توانید قیمت وسایل و کالاهای مختلف الکترونیکی، ارز، سکه و … را نمایش دهد. قیمت هایی که توسط برنامه “نبض بازار” نمایش داده می شود از منابع دقیق و قابل اعتماد گرفته می شود. نبض بازار از چندین منبع مختلف برای نمایش قیمت ها استفاده خواهد کرد که همگی آنها معتبر هستند پس نگرانی از بابت صحبت قیمت ها نخواهید داشت!یکی از ویژگی های بارز نرم افزار Nabze Bazaar این است که قیمت اجناس مختلف را دسته بندی های مشخص قرار داده است تا برای پیدا کردن قیمت هر وسیله با مشکلی مواجه نشوید. برای مثال قیمت گوشی های موبایل، قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت لپ تاپ، قیمت ابزارهای جانبی موبایل، قیمت ابزارهای جانبی کامپیوتر و … هر کدام در یک دسته بندی قرار دارند تا به سادگی بتوانید به کالای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. حتی نبض بازار به محض وارد شدن به برخی از همین بخش ها، زیر مجموعه های دیگری نظیر شرکت سازنده نیز در نظر گرفته است تا کار کاربران برای پیدا کردن محصول ساده تر از پیش شود.

Nabze Bazaar 1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی دیگر از قابلیت های Nabze Bazaar این است که شما می توانید آن را در زمانی که آفلاین هستید نیز مرور کنید. به این ترتیب شما زمانی که آنلاین هستید قیمت ها را در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد و هنگامی که به اینترنت متصل نیستید می توانید آخرین قیمت های زمان آنلاین بودنتان را مشاهده کنید. با نصب کردن نبض بازار بر روی گوشی تان می توانید همیشه و در هر مکانی سریعا به جدیدترین قیمت ها نظیر قیمت موبایل، لپ تاپ، ابزارهای جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، سکه، دلار، دوربین عکاسی و فیلم برداری، انواع تبلت ها، ماشین های داخلی و خارجی و دسترسی داشته باشید.Nabze Bazaar با گوشی و تبلت های مختلف سازگاری دارد. پس توصیه می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید.



برچسب ها : ,
.