دانلود بازی پرندگان عصبانی – Angry Birds Epic 1.0.8

تبلیغات

دانلود بازی پرندگان عصبانی – Angry Birds Epic 1.0.8

 دانلود بازی جذاب پرندگان عصبانی آخرین ورژن ( اپیک)
بازی های به روز برای اندروید

 این بار نسل جدید بازی های پرندگان عصبانی Angry Birds Epic را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید تا حماسه بسازید! با نام دیگر این روزها کمتر کسی را می توان یافت که با عناوین بازی های پرندگان عصبانی یا همان Angry Birds آشنایی نداشته باشد ؛ کمپانی Rovio هر چند ماه یک بار ، ویراشی جدید از سری بازی های محبوب خود را با عنوانی جدید به بیرون عرضه می کند ؛ اکنون شاهد عرضه ای جدید با نام Angry Birds Epic با یک سبک جدید هستیم. با ما در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این بازی جدید که در سبک RPG طراحی شده است ، جوجه های دوست داشتنی عصبانی ، بایست با استفاده از سلاح هایی که در اختیارشان قرار می گیرد ، اقدام به نابود سازی خوک ها کنند. در ابتدا پیش بینی می شود با یک بازی و نبرد آسان طرف هستیم ، اما مرحله به مرحله بر سختی ها و دشواری های مراحل اضافه می گردد ، به گونه ای که در مراحل بالاتر ، گذشتن از موانع موجود کار آسانی نخواهد بود. شخصیت ها و کاراکترهای این بازی دوست داشتنی سنت همیشگی آنان را حفظ کرده اند ، اما اندکی تغییر آنان را با محیط جذاب این بازی هماهنگ ساخته است. با موفقیت در مراحل پیش رویتان ، می توانید امتیازهای خود را افزایش دهید و به واسطه آنان ، اقدام به ارتقای سلاح ها ، زره ها ، قهرمانان و امکانات جنگی خود کنید. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی کرم ها Worms 3 1.82 نسخه ۲۰۱۴

 دانلود بازی کرم ها (ورمز) Worms 3 1.82
بازی های به روز برای اندروید

Worms نام یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.این بار بازی کرم ها را که جدیدترین نسخه منتشر شده ۲۰۱۴ از این بازی است را برای اندروید دانلود کنید! در این بازی محبوب تعدادی از کرم های دوست داشتنی با همدیگر به جنگ می پردازند ، پس خود را برای انجام این بازی دوست داشتنی آماده کنید ! با ما در ادامه همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

جوایز و پاداش های دریافتی را که به مرور زمان در طول بازی ورمز به شما داده می شود را جمع آوری کنید تا بتوانید قلعه خود را قدرتمندتر از دشمنان بنا کنید. در نبرد با دشمنان ، لازم است افراد خود را از میان جنگنده های سنگین، دانشمند، پیشآهنگی و سرباز کلاسیک انتخاب کنید ؛ هریک از آنان مهارت خاص خود را داشته و برای هدفی معین در نظر گرفته می شوند. مهارت های خود را به دشمنان نشان دهید تا بتوانید محدودیت های موجود را از پیش روی خود و سربازان خود بردارید ! Worms 3 علاوه بر امکان بازی با دشمن کامپیوتری ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دشمنانتان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. از این رو می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیازها و جوایز خود را به رخ آنان بکشید ! ویرایش جدید بازی کرم ها متناسب با حال و هوای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساخته شده است ؛ پیش بینی می کنیم از دست ندهید. 



دانلود بازی موتور سواری در بزرگراه Highway Rider

دانلود بازی موتور سواری در آزاد راه

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم علاقمند به انجام بازی های مسابقه ای از نوع موتوری هستید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید! برای این ساعت در سایت نیو فور آندروید ، تصمیم گرفته ایم یک بازی جذاب و دوست داشتنی با نام Highway Rider 1.7.2 را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Highway Rider 1.7.2 جسورانه برانید و با عبور از کنار اتومبیل ها ئ کامیون ها ، امتیازات خود را تا بی نهایت افزایش دهید ، مراقب مانورهای خود باشید ! با اندکی بی دقتی به موتور سوار صدمه وارد خواهید کرد ؛ تصاویر و ویدیوهایی جالب از زمین خوردن ها جمع آوری کنید و موتور سوار خود را با حرکات دست سفارشی سازی کنید. از جمله قابلیت های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۷ کاراکتر مختلف به همراه موتورهای متنوع ، انجام مسابقه ها به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری صحنه آهسته های تصادفات ، استفاده از افزایش دهنده سرعت ، مسابقات درون بازی ، ۴ بزرگراه مختلف 



دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer

دانلود بازی کشتن زامبی ها ویژه اندروید – ورژن جدید بازی Zombie Killer

 

بازی زامبی ها

آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است ؛ پس با ما در معرفی Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Zombie Killer نام یک بازی جدید و زیبا در سبک نابود سازی زامبی هاست ؛ در این بازی سنت همیشگی از بین بردن زامبی های ترسناک در کنار یک گرافیک به روز شده با صحنه هایی جذاب و فوق العاده ترکیب شده و نتیجه ی یک بازی فوق العاده را داده اند ، بازی در سال ۲۰۴۸ آغاز می شود ، در جایی که ویروس T در میان مردم شیوع پیدا کرده و تعداد بسیاری از آنان را به موجوداتی ترسناک تبدیل کرده است. مردم آلوده به این ویروس شده و دولت قدرت مبارزه با آنان را ندارد ؛ در واقع قدم به قدم خیابان ها پر از انسان هایی آلوده به ویروس T می باشد ؛ گویی که در حال تجربه واقعی سریال Walking Dead باشید ! اکنون شما می توانید با در دست گرفتن سلاح هایی پیشرفته ، به کمک انسان ها آمده و ضمن نابود سازی زامبی ها ، سلامت را به خیابان ها و دنیای انسان ها بازگردانید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده ، کیفیت صدا با وضوح مناسب و همچنین امکانات ارتقای سلاح ها و ابزار اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی فکری کم حجم هدایت توپ سفید Unroll Me

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

بازی فکری

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

 



دانلود بازی فوق العاده ی کندی کراش Candy Crush Saga 1.34.1

دانلود بازی محبوب Candy Crush-بازی متفاوت اندروید

بازی های اندروید

با دانلود یک بازی جذاب و رنگارنگ برای اندروید خود موافق هستید؟بازی کندی کراش پیشنهاد ویژه ی سایت ما است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی معروف و پرطرفدار آندرویدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های دارای این سیستم عامل آماده کرده ایم. کندی کراش عنوان یکی از معروف ترین بازی های در سبک Match 3 Game می باشد ؛ ما را در معرفی این بازی محبوب همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما هم از طرفداران سری بازی های Match 3 باشید ، حتماً با بازی کندی کراش آشنائی دارید ، بازی فوق العاده محبوب Candy Crush Saga ، یکی از عناوین بسیار محبوب در فروشگاه های اپ استور و همچنین گوگل پلی استور می باشد که کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است ، منظور از Match 3 این است که شما در روند این بازی بایست اشیاء همرنگ را به صورت سه عددی در کنار همدیگر قرار دهید تا با حذف آنان ، امتیازات و پاداش های خود را افزایش دهید. بازی Candy Crush Saga از سوی برنامه نویسان عناوین Pet Rescue Saga & Farm Heroes Saga آماده گردیده است و اکنون نسخه جدید آن با قابلیت ها و پاداش هایی جدید برایتان ارائه گردیده است. از مهم ترین نکات قابل توجه این بازی می توان به محیط دوست داشتنی ، شاد و رنگارنگ آن اشاره کرد که هرکاربری را به سوی خود جذب می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین نگارش از بازی محبوب Candy Crush Saga را از ادامه مطلب وبلاگ اندرویدیم دریافت نمائید. 



دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

بازی های 2014 اندروید بتمن

با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.2.1 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی فکری دنبال کردن خط با انگشت Follow The Line

 دانلود بازی فکری دنبال کردن خط

بازی های فکری و هوش اندروید

برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی  و دانلود یک بازی فکری و بسیار اعتیادآور در خدمت شما کاربران سیستم عامل آندروید هستیم که در ان باید خط را دنبال کنید! آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را ثبت رکوردهای بسیار بالا در بازی Follow The Line بگذرانید؟ پس پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی فکری Follow The Line 1.16 شخصیت اصلی یک دایره ی رنگی است و هدایت کننده ی آن انگشت دست شماست ! به کمک انگشت دست خود بایست این دایره رنگی را در این مسیر باریک هدایت کنید ، در واقع محدودیتی در این بازی برایتان وجود ندارد ، شما باید با انگشت خود این دایره را در طول مسیری باریک که به صورت تصادفی ایجاد می شود هدایت کنید ، دقت داشته باشید که باید تمامی دقت و مهارت خود را به کار ببندید ! این بازی هم اکنون بیشترین دانلودهای آندروید مارکت را در کشورهای کانادا ، هلند و نیزولند به خود اختصاص داده است ؛ همچنین این بازی در لیست ۱۰ بازی برتر در ۵ کشور دیگر جای گرفته است ، پیشنهاد می کنیم شما هم شانس خود را در کسب امتیازات بالا در این بازی امتحان کنید. امیدواریم لذت ببرید.



.