دانلود بازی سونیک سگا برای اندروید Sonic Jump 1.5

تبلیغات

دانلود بازی سونیک سگا برای اندروید Sonic Jump 1.5

 دانلود بازی جذاب سونیک مخصوص اندروید

بازی های جذاب و جدید

آیا می خواهید با دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب سونیک سگا که نسخه ویژه اندروید ان را اماده دانلود کرده ایم,خاطره های خود را زنده کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک بازی به یاد ماندنی در دهه گذشته آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی جذاب و بسیار پرطرفدار سونیک در دهه گذشته ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده بود ، اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را در یک حالت عمودی در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید. شما می توانید این بازی را در نقش سونیک و یا دوستان او نظیر Tails و  Knuckles پیش ببرید. هرکدام از آنان توانایی ها و قدرت های خاص خود را دارند ، از جمله ویژگی های این بازی می توان به مکان های مختلف در طول پرش ها اشاره کرد ، شما از مناطق سرسبز و جنگلی به مناطقی کوهستانی خواهید رسید. جهت جلوگیری از خرابکاری های Dr. Eggman ، شما باید به کمک دوستانتان ۴۸ مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی سرگرم کننده دوچرخه سواری Stick Stunt Biker 2

 دانلود بازی جذاب و مهیج دوچرخه سواری اندروید

بازی های اندرویدی

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها با اندروید خود سرگرم شوید و از گوشی اندرویدی خودتون لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با نسخه دوم بازی دوچرخه سواری شیرین آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی بسیار زیبای Stick Stunt Biker 2 نتیجه ی استقبال بی نظیر کاربران از نسخه ی اول این بازی است. Stick Stunt Biker در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به عنوان برترین بازی در سبک خود شناخته شد ، این بازی بسیار پرطرفدار با ۱۰ میلیون پلیر در سراسر دنیا ، هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شماست ! نواخته شدن موزیک های بسیار جالب در طول این بازی ، هیجان خاصی را در شخص بازی کننده ایجاد می کند ، با پیش بردن بخش های مختلف ، شما می توانید دوچرخه های جدید و پرسرعت و پرقدرت را آزاد کنید تا در مراحل بعدی از آنان استفاده کنید. در این بازی باید از موانع پیش رویتان بگذرید تا بتوانید مراحل را تا انتها پیش ببرید ، از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به ۶۰ مرحله مختلف ، ویژگی ۳ ستاره برای هریک از آنان ، در نظر گرفتن حرکات جالب برای دوچرخه و راننده ی آن و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی ۲۰۱۴ Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه ۲۰۱۴!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت ۳ ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل ۴۹۵ مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی طناب را ببر ورژن ۲۰۱۴ Cut the Rope HD 2.3.4

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال ۲۰۱۴ بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل ۳۷۵ در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به ۱۵ جعبه و ۳۷۵ مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی Hay Day 1.14.77

دانلود بازی مرعه داری و مدیریت کشاورزی

Hay Day1

 آیا از علاقه مندان بازی های مزرعه داری,باغبانی و کشاورزی هستید و می خواهید با دانلود آسان و رایگان این بازی را در اندروید خود داشته باشید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شا کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی جذاب و شاداب آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Hay Day نام یک بازی جدید در زمینه مدیریت مزرعه ای با عشق است که اداره کننده این مزرعه ، باید با علاقه فراوان به محصولات و دستگاه هایی که در اختیار او قرار دارد ، مدیریت آن را به دست گیرد. لطفا توجه داشته باشید که Hay Day یک بازی کاملاً رایگان است ، اما تعداد کمی از آیتم های موجود در بازی قابل خریداری هستند که در صورت نیاز می توانید آنان را خریداری کنید. بازگشت به طبیعت و تجربه های مسالمت آمیز ! زندگی ساده از کار زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از مهم ترین مناظری است که در طول این بازی شاهد خواهید بود. در این محل می توانید اسمی از خود به جای بگذارید ، البته بایست پیش از آن فعالیت های بسیاری را انجام دهید. محصولات کشاورزی را برداشت کرده و با مواد اولیه ی آنان یک نانوایی راه اندازی کنید ، با راه اندازی کارخانه های تولید شکر و لبنیات ، می توانید محصولاتی سالم و بی خطر را به دست مردم برسانید ، محصولات خود را در روزنامه ها تبلیغ کرده و از طریق فروش آنان ، سود بالایی را نصیب خود کنید.



دانلود بازی پرش در اسکی روی برف Super Ski Jump 1.3.1

 دانلود بازی اسکی سواری در اندروید

بازی اسکی

 

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و ورزشی مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی شوید و از هیجان بیشتر لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی بسیار هیجانی از نوع ورزشی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب خود را در هنگام پایین آمدن از شیب های بسیار تند افزایش دهید تا بتوانید سرعتی باورنکردنی را در این لحظه تجربه کنید ! حریفان بسیاری در حال تماشای این حرکت شما هستند ، اکنون باید ضمن حفظ تعادل خود ، برترین پرش ممکن در مسابقات را انجام دهید. بازی فوق العاده زیبای Super Ski Jump دارای تورنومنت ها و مراسم های بسیار و بیش از ۲۰ مقام جهانی است که می توانید در هر یک از این حالت ها ، با پشت سر گذاشتن رقیبان ، بهترین عناوین را به خود اختصاص دهید. این بازی نفس گیر و بسیار زیبا ، یک تجربه ی جدید در زمینه آزمایش مهارت پرش و کنترل آیرودینامیک را به نمایش می گذارد که تنها تعداد محدودی از اسکی بازان جهان ، از انجام این ورزش بی باک هستند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.



دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی بچه خوک های بد ورژن آخر – Bad Piggies 1.5.2

 دانلود بازی جذاب خوک های بد

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی بچه خوک های بد شگفت انگیز و بسیار جذاب است. باید آن را یکی از بازی های ثابت و همیشگی در آرشیو بازی های آندرویدی بدانیم ! به احتمال فراوان ، شما هم همانند ما نمی توانید رانندگی بد دسته ای از خوک ها را ببینید که به خود آسیب می رسانند. وقت آن است که مهارت خود را به نمایش بگذارید. این بار کمپانی Rovio به شما امکان بازی در نقش بچه خوک های سبز رنگ را می دهد. در این بازی شما باید با تکنیک های مختلف ، مهارت خود را در کنترل وسیله حرکتی آنان نشان دهید و آن ها را در سلامت کامل به تخم مرغ ها برسانید. بچه خوک ها ، برای گذر از هر مرحله ، ابزارهایی را به همراه خود دارند ، برای گذر از آنان احتیاج به کمک شما دارند. با مهارت مناسبت خود ، کنترل وسیله نقلیه را با تکنیک های پیش رویتان به دست بگیرید و آنان را به تخم مرغ ها برسانید. این بازی پرطرفدار با بیش از ۱۷۰ مرحله جذاب ، شما را ساعت ها با خود سرگرم می کند. اگر مراحل را به صورت ۳ ستاره پشت سر بگذارید ، ۳۶ مرحله بسیار شگفت انگیز به بازی اضافه می گردد. پس منتظر چه هستید؟! پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.



دانلود بازی محبوب نابودسازی مورچه ها Ant Smasher

 دانلود بازی رایگان  مورچه ها

بازی های اندروید رایگان

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.



دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس ۲۰۱۴

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس ۲۰۱۴ مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس ۲۰۱۴ آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه ۲۴ مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای ۱۸ مرحله است که ۶ مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فکری پل سازی حرفه ای – X Construction 1.41

 دانلود بازی فکری و مهیج پل سازی

بازی های سیستم اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی فکری بسیار جذاب و مهیج مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از پل سازی و ساخت و ساز لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم مهارت شما کاربران دستگاه های آندرویدی را در پل سازی به چالش بکشیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

با معرفی بازی محبوب و بسیار زیبای پل سازی همراه شما عزیزان هستیم ! یک بازی سرگرم کننده و در عین حال بسیار اعتیاد آور ! روند بازی به این صورت است که یک قطار قصد دارد از محلی عبور کند ، شما با ابزاری که در دست دارید ، باید پل عبوری این قطار را ایجاد کنید ، در مراحل اولیه ممکن است با خود بگوئید پل سازی بسیار ساده انجام میگیرد. اما باید بگوئیم این بازی از تمامی قوانین فیزیکی و علمی در صنعت پل سازی نشأت می گیرد ! بله ! برای گذر از مراحل این بازی باید به صورت برنامه ریزی شده و با تفکر فراوان عمل کنید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل قابل حل شدن هستند ، در صورتی که یک مرحله را نتوانستید پشت سر بگذارید ، به مقاوت مصالح قطعات دقت بیشتری به خرج دهید. با اصلاح پل های ساخته شده ، سعی کنید مراحل سخت و پیچیده را از پیش رو برداشته و به حرکت قطار کمک کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! – Bad Roads 1.48

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 1.5.0

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی استراتژیک و زیبای نبرد ساحلی – Battle Beach 1.3.0

 دانلود بازی های استراتژیک اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج در سبک استراتژیک مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با بازی جدید و بسیار زیبای نبرد ساحلی اشنا کنیم. یک بازی زیبا برای طرفداران سبک استراتژیک !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

حیات مردان شما در خطر است ! غارتگران با بی توجهی به قوانین ، در حال نابودسازی آخرین بقایای تمدن شما هستند ، اکنون بقای مردان شما به عملکرد شما بستگی دارد ، شما بایست با مبارزه با عوامل هرج و مرج نظم و قانون را به این تمدن بازگردانید. در کوتاه ترین زمان ممکن ، قدرتمندترین اتحاد را در جزیره تشکیل دهید ، نیروهای نظامی خود را جمع آوری و پایه و اساس قدرت خود را بنا کنید ، همزمان با شما ، هزاران شخص بازی کننده دیگر در سراسر دنیا مشغول این کار هستند ! نبرد ساحلی ترکیبی از نماهای جالب و سرگرم کننده از قبیل ساختمان ها ، برج های دفاعی و… است ، ارتش خود را با حضور مجموعه ای از نیروها از قبیل تک تیر اندازها، تانک ها و سایر زحمت کشان قدرتمند و قدرتمند کنید تا مجموعه غارتگران را از صحنه تمدن خود پاک سازی نمایید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی محبوب و اعتیادآور Doodle Jump 2.1.0

 دانلود بازی جذاب Doodle Jump

بازی های اندروید

 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ iOS و آندروید ! هم اکنون به صورت رابگان می توانید جدیدترین نسخه از ورژن بهینه شده بازی پرش Doodle را برای دستگاه های آندرویدی خود دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

خودتان ببینید که چرا بازی Doodle Jump عناون یکی از برترین بازی های آندروید را به خود اختصاص داده است ! Macworld آن را یک بازی کوچک و بسیار اعتیادآور و جذاب معرفی می کند ؛ تا چه ارتفاعی قادر هستید بالا بروید؟ سفر بر روی یک صفحه کاغذی بامزه ! با پرش های همیشگی سکوها را پشت سر بگذارید ، از سوراخ هایی که موجب سوختن می شوند دوری کند ، کوله پشتی جت را برداشته و با سرعتی بسیار بالا چندین سکو را پشت سر بگذارید. یک بازی سرگرم کننده سرشار از خنده و شادی که رقابت های جالبی را بر سر امتیارها با دوستانتان به وجود می آورد. مناطق مختلفی از قبیل فضا، جنگل ، فوتبال، زیر آب ، برف، هالووین، یخ ، عید پاک را تجربه کرده اید ، اکنون نوبا به نسخه ی نینجا است ! امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی بسیار زیبای گوریل و موز Banana Kong 1.6.13

 دانلود بازی گوریل برای اندروید

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای ۱۴px 1.5

 دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب اندروید

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و مهیج و با گرافیک بسیار جالب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟وقت معرفی یک بازی اعتیاد آور است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از ساده ترین و در عین حال محبوب ترین بازی های آندروید مارکت را به شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز با حرکاتی سریع و بسیار جذاب ! یک موسیقی شگفت انگیز و کنترل های جالب و اعتیاد آور این بازی ، شما را بیش از هر بازی دیگری به خوب جذب می کند ، یک ترکیب جالب از سرگرمی و البته مهارت ! زمانی که برای اولین بار یکی از مراحل آن را طی می کنید ، شاید با خود بگوئید چه ساده ! اما اینگونه نیست ، با گذر از مراحل اولیه ، مراحلی پیش روی شما قرار می گیرند که فضای بازی شما را به گذر آن به صورت ۳ ستاره ترغیب می کند ؛ به گونه ای که تا از آن مرحله عبور نکنید دستگاه آندرویدی خود را زمین نخواهید گذاشت ! این بازی بسیار سرگرم کننده است ، البته به نظر ما مهم ترین بخش لذت بخش آن کنترل های در نظر گرفته شده است. گذر از مراحل بالا اندکی دشوار است ، بنابراین باید تمامی تمرکز و مهارت خود را برای آن صرف کنید ، امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی بیلیارد سه بعدی Pool Break Pro 3D 2.3.6

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی بسیار پرطرفدار جنگ قبیله ها Clash of Clans

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی ورزشی و بسیار زیبای اسکیت برد True Skate 1.2.2

 دانلود بازی های ورزشی ۲۰۱۴

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی های کارتی سنتی در FreeCell Solitaire 1.0.16

 دانلود مجموعه بازی کارتی مخصوص اندروید

بازی های اندروید

 آیا شما هم به کارت بازی های سنتی علاقمند هستید و می خواهید این بازی های را برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ ممکن است در اوقات فراغت خود ، کمبود یک بازی فکری و در عین حال جذاب را احساس کرده باشید ؛ بسیاری از کاربران حداقل برای یک بار هم که شده کارت بازی های سیستم عامل ویندوز را انجام داده اند ، نظر شما در مورد این بازی در سیستم عامل آندروید چیست؟ با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما عاشق بازی های کارتی موجود در ویندوز هستید ، مطمئناً عاشق FreeCell Solitaire که توسط برنامه نویسی با نام Brainium توسعه داده شده هم خواهید شد. یکی از معروف ترین بازی های کارتی سیستم عامل های iOS و آندروید در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت هم اکنون به صورت کاملاً رایگان برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده شده است. حالا می توانید روح بازی های گذشته و کلاسیک را در دیوایس آندرویدی خود زنده کنید ! نگران مشکل چند نفره نباشید ! هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این بازی در چندین سطوح مختلف آماده شده و شما در هر سری بازی ، قدرتی خاص از حریف را تجربه می کنید ، این بازی زیبا متناسب با هر نوع سایز نمایشگر از دیوایس های آندروید طراحی شده و می تواند انتخابی مناسب برای اوغات فراغت شما باشد. تقریباً مجموعه ای کامل از بازی های کارتی معروف در FreeCell Solitaire جای گرفته که می توانند شما را تا ساعت ها سرگرم کنند ! امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی کشاورزی Farming Simulator 14 1.1.2

 دانلود بازی کشاورزی جدید

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.



دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه آخر فصل ها Seasons 4.0.2

 دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

بازی های اندروید جدید

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی با پازل جواهرات – Bejeweled Blitz 1.4.4

 دانلود بازی پازل جواهرات رنگی 

نرم افزار های اندروید

 نظرتان با دانلود بازی مفرح و سرگرم کننده چیست؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یک بازی جدید و رنگارنگ را با نام Bejeweled خدمت شما کاربران دیوایس های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

روندی آشنا در بازی های سرگرم کننده به صورت حذف الماس های رنگین از محیط بازی ! یک بازی سرگرم کننده که ضمن دارا بودن محیطی جذاب و شادی بخش ، گاهاً مراحلی سخت و دشوار را در پیش رویتان قرار می دهد. بازی های حذف اشیاء در سراسر دنیا طرفدارانی خاص و گاهاً سرسخت را به خود اختصاص داده است ، Bejeweled Blitz نام یکی از معروف ترین این بازی هاست که طرفداران بسیاری را در مارکت آندروید و اپ استور به خود اختصاص داده است. برای کسب امتیاز در این بازی لازم است الماس های هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار داده و با حذف آنان هر لحظه امتیازات خود را افزایش دهید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به محیط رنگارنگ با وضوح HD ، صداهای جذاب و همچنین ابزارهایی اضافی جهت افزایش قدرت پلیر اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0

 دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی محبوب بریدن طناب جدید Cut the Rope 2 1.0.2

 دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید

بازی های جدید اندروید

حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی جذاب حفظ تعادل توپ با حرکت گوشی Ball Voyage 1.2

 دانلود بازی Ball Voyage با حرکت گوشی ( سنسور شتاب سنج)
بازی جذاب اندروید

 با بازی هایی که با حرکت گوشی انجام می گیرند آشنا هستید؟بازی  حفظ تعادل توپ را برای اندروید خود دانلود کنید و از سبک جدید لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما گیمرهای آندرویدی هستیم. Ball Voyage نام یک بازی جدید است که در سبک یکی از بازی های قدیمی کامپیوتر با نام Ballance است ، در این بازی شما بایست ضمن حفظ تعادل توپ ، آن را به سمت مراحل و اهداف تعیین شده هدایت کنید ، با معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا شما هم از دوست داران بازی های در سبک واقعیت هستید؟ Ball Voyage با این هدف به آندروید مارکت آمده است ! حرکات فیزیکی شما با اسمارت فون و یا تبلت آندروید جهت هدایت و حفظ تعادل توپ قرمز رنگ با گرافیک و گیم پلی سه بعدی این بازی ، هیجان خاصی را ایجاد کرده اند ! در این بازی شما بایست توپ قرمز رنگی را با حرکات دستگاهتان هدایت کنید و با این عمل ، به صورت آنلاین به رقابت با تعداد فراوانی از پلیرهای Ball Voyage در سراسر جهان به رقابت مشغول باشید. تعداد مراحل این بازی بسیار زیاد و وست داشتنی هستند ؛ البته برای کاربران حرفه ای و پر ادعا تعداد ۸ مرحله سخت و جذاب طراحی شده است که به انتخاب خودشان می توانند مهارت خود را امتحان کنند. گیم پلی این بازی تا حد دیوانه واری جذاب است ؛ به گونه ای تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آن را پشت سر بگذارید ، از این پس شما معتاد آن شده اید ! این بازی دارای یک گرافیک ایده آل و گیم پلی دوست داشتنی با ترکیب حرکات فیزیکی است و در مجموع دارای ۳۲ مرحله در مناطق مختلف می باشد. شما همچنین می توانید رنگ توپ را از حالت پیش فرض به رنگ مورد علاقه تان تغییر بدهید ؛ لازم به ذکر است که Ball Voyage برای دستگاه ها با نمایشگرهای مختلف نیز بهینه سازی شده است. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی محبوب توپ های رنگی در سبک زوما Marble Blast

 دانلود بازی در سبک زوما برای اندروید

بازی های اندروید برتر

اگر از علاقه مندان بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده و جذاب هستنید حتما سری بازی های زوما یا لوکسور را به خاطر دارید ! این بار مشابه این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید. لوکسور و زوما از محبوب ترین بازی های کامپیوتری با حجمی کم ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کردند. Marble Blast Legend نیز یک گیم پلی دوست داشتنی و مشابه با این بازی ها را دارد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اکنون می توانید سری جدید بازی مشابه با Zuma را در دستگاه های قابل حمل خود بازی کنید ! Marble Blast Legend نام این بازی محبوب و دوست داشتنی است که توسط کمپانی معروفی که عناوینی همچون Save My Bird و Bubble Bird Rescue را عرضه کرده ، در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. در این بازی دوست داشتنی ، مجموعه ای از توپ های رنگی از یک سمت از نمایشگر به صورت متصل به همدیگر شروع به حرکت می کنند ، شما به عنوان پلیر این بازی ، در بخش میانی دستگاهی را در اختیار دارید که توپ های رنگی را به ترتیبی که سیستم هوشمند ین بازی طراحی کرده است پرتاب می کنید. شما بایست توپ هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد ، به سمت توپ های همرنگ نشانه گیری و پرتاب کنید تا از زنجیره توپ ها حذف گردند. لازم به ذکر است که برای حذف توپ های متصل به هم ، باید تعداد مجموعه توپ های زنجیره و توپ پرتابی شما حداقل ۳ عدد و یا بیشتر باشد. در واقع شما با شلیک توپ ها و حذف آنان از زنجیره ، سرعت حرکت آنان را کاهش می دهید و از افتادن توپ ها در گودال جلوگیری می کنید. امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.



دانلود بازی جدید پل سازی Bridge Constructor Medieval 1.0

 دانلود بازی فکری پل سازی مخصوص اندروید
Bridge Constructor Medieval1

با دانلود بازی فکری برای اندروید خودتان موافقید؟بازی پل سازی از بهترین این نوع بازی هاست که خلاقیت خاص خود را می طلبد.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی بازی جدیدی با نام Bridge Constructor Medieval در خدمت شما دوست داران و گیمرهای سیستم عامل آندرویدی هستیم. آیا برای این بازی فکری آمادگی لازم را دارید؟ مهارت خود را در حرفه ی پل سازی محک بزنید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما را به سفر در دوران قرون وسطی و انجام بازی شماره یک پل سازی در آندروید مارک با نام Bridge Constructor دعوت می کنیم ! در طول بازی Bridge Constructor Medieval شما به چندین قرن گذشته و در زمان شوالیه ها و قلعه ها سفر می کند ، در این دوران تاریخی لازم است که مهارت پل سازی خود را به رخ دشمنان بکشید ؛ در این دوران ممکن است جنگ هایی متعدد رخ دهند ، در صورتی که پل های ساخته شده از مقاومت کافی برخوردار نباشند در طول این جنگ ها ممکن است ضمن فروریزی مردمان شما را در معرض خطر جدی قرار دهند ! پل های مورد نظرتان را با ساختار ستون ها استوار و محکم کرده و با استفاده از ابزار هایی نظیر چوب، چوب سنگین، سنگ ، طناب و سقف پل ساختار پل ها را آماده سازی کنید. ممکن است در مراحل ابتدایی بازی ، خطاهایی را مرتکب شوید ؛ اما با مرور زمان و کسب مهرات ها ، فراخواهید گرفت که در هر سطح و مکانی بایست از چه ابزاری استفاده کنید. در زمان محاصره ، نیروهای دشمن پل های شما را بمباران می کنند ، با استفاده از سقف پل ها می توان از مردان و دستاوردهای حکومتی منطقه محافظت کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 2 1.1.1

 دانلود بازی میوه ها برای اندروید
بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از ۱۰۰ مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
.