دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition

تبلیغات

دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید ۲۰۱۳

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition یک بازی فکری و پرطرفدار در سبک ساختمان سازی میباشد که ار طرفداران زیادی برخوردار میباشد در این بازی در ابتدا به شما بنا های نیمه کاره و ساختمان های نیمه ساز و تخریب شده در اختیار شما قرار داده میشود که در ابتدا باید به نحو احسنت و پول هایی که دارید آن ها را بسازید تا بتوانید ساختمان های بیشتری را اداره کنید . در این بازی فکری و جذاب طراحی و ساخت یک شهر به نوعی در اختیار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود باید یک شهر زیبا با بهترین بنا ها را بسازید و از آن ها امتیاز کسب کنید. پیشنهاد میکنیم این بازی سرگرم کننده را به هیچچ وجه از دست ندهید.



دانلود بازی پوکر ورژن چدید رایگان ۶٫۱۴ Zynga Poker

دانلود بازی رایگان پوکر جدید اندروید

بازی پوکر

اگر از طرفداران بازی های کارتی هستید و می خواهید بازی پوکر حرفه ای و جدید را برای اندروید خود داشته باشید پیشنهاد ما ورژن جدید بازی Zynga Poker است.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
۶٫۱۴ Zynga Poker یکی از بازی های پر طرفدار پوکر میباشد که در این بازی میتوانید به طور رایگان با سیستم خودکار به بازی بپردازید. از ویژگی های بازی ۶٫۱۴ Zynga Poker  بازی کردن با دوستان خود در انواع شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر میباشد  که با سرعت مناسب میتوانید یک بازی هیجانی را از طریق اینترنت داشته باشید. در ادامه میتوایند به ویژگی های بازی پی ببرید.

ویژگی در پوکر Zynga :
* بازی  پوکر با دوستان در فیس بوک
* حالت ۱ در ۱ پوکر
* تا ۱ میلیون دلار جایزه در قرعه کشی روزانه
* ۵ تا ۹  جدول پوکر
* پشتیبانی از کارت SD



دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03

 دانلود بازی مسابقه ای جدید اندروید

بازی مسابقه

 آیا می خواهید با دانلود بازی رایگان و جدید نسل جدید بازی های مسابقه ای را در اندروید خود تجربه کنید و مدت ها سرگرم شوید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Turbo Racing League 1.03  بازی زیبا و سرگرم کننده ای است که در سبک بازی کراش کامپیوتر ساخته شده است.در این بازی شما با سایر اتوموبیل ها مسابقه ی سرعت می دهید با این تفاوت که وظیفه ی شما فقط هدایت اتوموبیل تان نیست بلکه باید از سلاح ها و امکاناتی دارید نهایت بهره را ببرید تا حریفان خود را منحرف کنید.

ویژگی های بازی Turbo Racing League 1.03
• آهنگ مسابقه منحصر به فرد در هنگام مسابقات خود
• رویدادهای ویژه : محاکمات زمان، سوخت محدود، اسلالوم و نژادهای رقیب



دانلود بازی فکری پارکینگ سه بعدی Real Truck Parking 3D

 دانلود بازی سه بعدی- فکری جدید 

بازی پارکینگ

 اگر شما هم از طرفداران بازی های فکر هستید و می خواهید در محبط سه بعدی در سیستم عامل اندروید خود ماشین ها را به طور حرفه ای پارک کنید,این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Real Truck Parking 3D 1.0.2  یکی از بازی ها سه بعدی زیبا ساخته شده برای پارک ماشین ها در اندروید است. در این بازی، شما می توانید یک نمای کلی از موقعیت خودرو در ۳D دریافت کنید. شما می توانید زاویه دید را با کلیک دکمه دوربین تغییر دهید و کنترل ماشین خود را با پدال چرخ فرمان، شتاب و ترمز داشته باشید.

تغییرات اخیر بازی Real Truck Parking 3D:
اضافه کردن مراحل بیشتر .
اضافه کردن نتیجه ی ستاره ای.
رفع برخی از مشکلات.



دانلود بازی عصر یخبندان ورژن جدید Ice Age Village

 دانلود بازی عصر یخبندان جدید

بازی جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و دوست داشتنی لذت یک بازی متفاوت را در اندروید خود تجربه کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
بازی Ice Age Village عصر یخبندان همان بازی که قبلا کارتون آن از طرفداران زیادی برخوردار بوده  و هست . هم اکنون نسخه جدیدی از بازی عصر یخبندان را برای آندروید آماده کرده ایم که در این بازی به تمام فضا های انیمیشن میتوانید سر بزنید و از بازی و محیط ان لذت ببرید.در این ورژن از بازی گرافیک بهبود یافته و داستان  بازی نیر قوی تر شده است.پیشنهاد میکنیم این بازی پر طرفدار را از دست ندهید.



دانلود بازی کودکانه مزرعه داری Tractor: Skills competition

 دانلود بازی مزرعه داری اندروید

بازی اندروید مزرغه

 آیا می خواهید در اندروید  و با دانلود بازی کودکانه و بسیار زیبای مزرعه داری تجربه ی یک کشاوری و باغبانی متفاوت را در اندروید خود داشته باشید؟

پیش نیاز آندروید ۴,۰ و بالاتر
Tractor: Skills competition1.8 بازی مزرعه داری و تراکتور سواری یک بازی منحصر بفرد و بسیار جذاب است. شما باید در اطراف مزرعه به وسیله ی تراکتور به کسب امتیاز بپردازید . در این بازی شما ماموریت نگه داری مزرعه در یک محوطه را دارید که کسی به آن آسیب نرساند و این کار را به وسیله ی یک تراکتور انجام می دهید..
 ویژگی های بازی Tractor: Skills competition:
- محیط گرافیکی ۳d در محیط شاد مناسب برای کودکان و بزرگ سالان
- ۳ تراکتور مختلف
- وسیله نقلیه پیشرفته و فیزیک قوی
- جلوه های صوتی با کیفیت بالا



دانلود بازی ضربات پنالتی Football Penalty Kick 1.0.10

 دانلود بازی پنالتی زدن در اندروید

بازی اندروید

اگر از علاقه مندان ورزش فوتبال هستید وی می خواهید پنالتی زدن را با ضربات حرفه ای آن در اندروید تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Football Penalty Kick نام بازی جدید است که تجربه ضربات پنالتی را در اندروید هدیه می دهد.این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و امکانات مناسبی را در هنگام ضربه زدن به شما می دهد.علاوه بر این در این بازی شما می توانید بازیکنان مختلف را داشته باشید.ویژگی دیگری که در این بازی تعبیه شده است امکان آپدیت بازی است که این بازی را در مدت بسیار کوتاهی به روز رسانی می کند.



دانلود بازی گربه سخنگو خانگی Talking Ginger

 دانلود بازی گربه سخنگو اندروید

بهترین بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی سرگرم کننده گربه سخنگو تجربه گربه داری خانگی را در اندروید تجربه کنید و لذت ببرید؟این بازی را دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Talking Ginger توانایی نگه داری یک گربه خانگی و انجام بعضی از کار های آن را دارید؟ در این بازی شما باید یک گربه ملوس خانگی را نگه داری کنید و به انجام برخی از کار های مانند مسواک زدن بپردازید .علاوه بر این شما باید تمام کارهایی که برای نگه داری یک گربه خانگی نیاز دارید را باید انجام دهید.این بازی از گرافیک بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و امکانات کنترلی جالبی در ان تعبیه شده است.



دانلود بازی ۳D پارک کردن ماشین ها Parking Games 2.0.2

دانلود بازی پارکینگ ماشین ها ورژن جدید اندروید

بهترین بازی های اندروید

 آیا می خواهید بازی ورژن جدید بازی پارک کردن ماشین ها در فضایی سه بعدی ( ۳D ) آشنا شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز آندروید ۲,۳ و بالاتر
RealParking3D Parking Games  ۲٫۰٫۲ بازی پارکینگ جدید با گرافیک بسیار بالا. پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید. در این بازی علاوه بر یاد گیری و امتیاز گیری در بازی میتوانید در جاده های سخت رانندگی را آموزش ببنید.در این بازی در محیط سه بعدی و چند لمسی ای که در اختیار دارید ماشین های مختلفی در فضا های مختلف به شما تحویل داده می شود که آن ها را پارک کنید.لازم به ذکر است که پارک ماشین ها در این بازی در مراحل بالاتر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است! 



دانلود بازی انگری بردز ریو ورژن جدید Angry Birds Rio 1.7.0

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

ویژگی های بازی Angry Birds Rio 1.7.0:

– دارای ۷ سطح بازی شامل ۲۴۰ مرحله مهیج + ۴۸ مرحله جایزه

– میوه های مخفی موجود در مراحل مختلف که شما باید ان ها را کشف کنید

– مهارت های ویژه برای پرندگان در مراحل پایانی ۷ سطح



دانلود بازی جنگ جهانی زامبی ها Zombie World War

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر مبارزه ای از جنس بقا که در این بازی شما برای نجات بشریت از دست زامبی ها تمام تلاش خود را به کار خواهید گرفت . این بازی جنگ جهانی زامبی ها را به نمایش میکشد. گسترش ویروس , آتش سوزی و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسیار، جامعه به سرعت از هم پاشیده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعی شما برای بقا نفس میکشند.این آخرین ایستگاه بشریت است!شما میتوانید با ۱۲۶ مرحله و ۲۱ صحنه در این ماجراجویی مردم جهان را نجات دهید . استفاده از تمام مهارت های خود برای نابودی زامبی ها, آیا میتوانید بشریت را از زامبی ها و آلودگی رها سازید؟



دانلود بازی کم حجم جت جنگی Turbo Racing

 دانلود بازی کم حجم و جدید جت جنگی

دانلود بهترین بازی های اندروید

 آیا دوست دارید بازی دانلود با کم حجم و زیبا نهایت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید و از هدایت جت جنگی لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

قطعا تا به حال این سرعت بالا را تجربه نکرده اید. در این بازی مسابقه ای و جنگی باید هدایت یک جت پر سرعت را بر عهده بگیرید که در تمام مسیر حریفانی مزاحم را پیش روی دارد. در اوج سرعت امکان اینکه مزاحمینی برای شما فراهم بشوند دارد اما مسیر شما آشکار است و بر روی خطی مانند راه آهن حرکت میکنید و فقط باید پیچ ها را رعایت کنید, این کار برای اوج گرفتن سرعت شما میباشد تا جایی که اطراف بازی و محیط برای شما تیره و تار میشود.



دانلود بازی HD خلبانی هواپیمای جنگی World Of Aircraft

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما فراهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی  های برجسته این بازی میتوان به گرافیک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.



دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پیش نیاز :  آندروید ۲,۱ و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته ای در جهان در حال فعالیت هستند، سیاره زمین یک جنگ بزرگ را پیش روی دارد.در این بازی نقش هدایت ۴ سرباز با هوش و در عین حال مبارز را به دوش میکشید که در واقع یک تیم نخبگان را تشکیل میدهند که فقط برای ماموریت خطرناک دست به کار می شوند، و شما جدید ترین و قوی ترین عضو آن هستید. نام شخصیت اصلی بازی HellHawks است.در این بازی انواع اسلحه ها را بر روی دیوار روبه رو در اختیار دارید و میتوانید به دلخواه آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی های بازی WarCom: Genesis:
• دارای جلوه های ویژه دیدنی و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن ۶۰ ماموریت ویژه
• ۴ کاراکتر منحصر به فرد
• گرافیک عالی بازی
• سه بعدی بودن محیط بازی
• کسب ده ها مدال در طی بازی



دانلود بازی فکری کم حجم TITAN Escape the Tower

 دانلود بازی رایگان و جدید فکری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم از یک بازی فکری مدرن لذت ببرید و مدت ها بازی گوشی اندروید خوتات سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

TITAN Escape the Tower یک بازی استراتژی اکشن و مبارزه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که با استفاده از سلاح های خود باید بلوک های اطراف دشمن را نابود کنید تا به خود آن ها برسید.تیتان بلوک شکن جدید از سلاح های شماست که در آن شما کنترل یک مکعب در مرکز صفحه نمایش را بر عهده داریدد که اجازه می دهد تا شما به حرکت یک توپ در همه جهات و نابود کردن آجر بپردازید.

ویژگی های بازی  TITAN Escape the Tower:
• متفاوت، با محیط ۳D
• گیم پلی اصلی با ارائه شرایط متنوع (روشن کردن سلاح و عبور با شکستن بلوک ها با  استفادهراکت و …)
• ۸ سطح خاص و گیم پلی متفاوت مانند : (زندان، تکنو، جنگل، یخ، آب، هوا، آتش، بیگانه)



دانلود بازی ماشین مسابقه ی سرعت UrbanChaser

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

UrbanChaser یک بازی مسابقه ای متفاوت می باشد که در این بازی علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولی میتوانید برای کسب پول مسابقه دهید و پول های زیادی را کسب کنید. این امتیازات در مراحل بعدی به کمک شما خواهند آمد. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک واقع بینانه ی آن و همچنین مسیر های پیچ در پیچ و متفاوت اشاره کرد. در این مسیر ها حریفان میتوانند به خوبی رانندگی کنند و فقط استفاده به موقع از نیتروژن میتواند به کمک شما بیایید.



دانلود بازی بمب گذاری در قلعه Towers of Chaos

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

در این بازی باید با قرار دادن بمب ها از برج های خود محافظت کنید و با قرار دادن و همان ها در مسیر های مختلف دشمن را از پای دراورید تا بتوانید قلعه های زیادی به دست آورید و برج ها دشمنان را نابود کنید. در طول مسیر کتیبه ها به شما راه نمایی های زیادی می کنند .این بازی در مسیر های گوناگون طراحی شده است و شما میتوانید از این بازی لذت فراوان ببرید.

ویژگی های بازی Towers of Chaos:
- دارای ۲۰ سطوح  مختلف همراه موسیقی متن جذاب
- ۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء برج های خود
- ۱۰ کتیبه پنهان
- ۴ برج مختلف با توانایی های سحر و جادو
- ۳ سلاح های مرگبار ویژه
- ۳ سطح دشواری
- دعوت دوستان و دریافت پاداش



دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 1.2.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. ۴ قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی HD روباه جنگجو Fox Dash HD

 دانلود بازی با کیفیت hd

بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.



دانلود بازی آسفالت ۸ ماشین سواری Asphalt 8: Airborne

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت ۸

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت ۸ لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از ۴۷ اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای ۸۰ درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه ۹ آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی کم حجم تکه تکه کردن میوه ها Fruit Cut 2.0

 دانلود بازی کم حجم و زیبای تکه تکه کردن میوه

بهترین بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و بسیار زیبا مدت ها با تکه تکه کردن میوه ها در اندروید سرگرم شوید و از رایگان بازی کردن لذت ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم به شما کاربران عزیز ، بازی جدید و بسیار زیبایی را در سبک بازی معروف Fruit Ninja معرفی کنیم. Fruit Cut نام بازی جدیدی است که در جریان این بازی با تکه تکه کردن میوه ها ، شما در حال و هوای بازی Fruit Ninja قرار می گیرید. بازی در سبک همیشگی ، با انگشتان خود می توانید میوه های مختلف را تکه تکه کنید. بدون شک معتاد آن خواهید شد ! همانند بازی Fruit Ninja ، بازی Fruit Cut نیز بخش عظیمی از فروش بازی های فروشگاه آندروید را به خود اختصاص خواهد داد. تنها کاری که باید بکنید این است که میوه هایی که به سمت بالا پرتاب می شوند را با انگشتانتان تکه تکه کنید ، ما مطمئن هستیم از صدای تکه تکه شدن آنان لذت خواهید برد ! مهم ترین نکته در مورد بازی Fruit Cut رایگان بودن آن است. این بازی دارای ۴ حالت مختلف است که شخص بازی کننده ، با انجام آنان رکوردهای خود را به ثبت می رساند. تابستان فقط فصل میوه های رنگارنگ نیست ! بلکه شما می توانید از تکه تکه کردن آنان در بازی Fruit Cut نیز لذت ببرید. پس در بازی Fruit Cut به ما بپیوندید و ساعات و اوقات فراغت خوشی را به همراه دوستان خود رقم بزنید. تصاویر بیشتر از محیط بازی را نیز می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.



دانلود بازی ماشین مسابقه سرعت Redline Rush

 دانلود بازی ماشین سواری

بازی های ماشین

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر
Redline Rush یک بازی بسیار جذاب و پر مخاطب اتومبیل رانی میباشد که توانسته است با گرافیک بالا خود و امکانات زیاد خود را از رقبای خود پیشی بگیرد.در این بازی علاوه بر مسابقه دادن با رقبای خود ماشین های پلیس با سرعت بالا را نیز در پیش رو دارید که مزاحمت زیادی را برای شما ایجاد میکنند ولی با وجود نیتروژن هایی که در اختیار شما قرار داده میشود میتوانید آن ها را از پیش روی بردارید.از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به جاده های مختلف و ماشین های متفاوت با سرعت های بالا اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجانی را که از گرافیک بالایی برخوردار میباشد را از سایت نیو فور آندروید دریافت نمایید.

 



دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider-Man 1.1.9

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ورژن جدید

بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل ۳ بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند ۲ گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ۲۵ مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در ۵ بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس – Bus Simulator 3D 1.5.0

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی سرگرم کننده پرتاب حلقه Carnival Toss 3D

 دانلود بازی جذاب پرتاب حلقه ها

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم می خواهید با دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده تا مدت ها سرگرم شوید و از لذت یک بازی گرافیکی کامل را تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Carnival Toss 3D یک بازی بسیار سرگرم کننده و محبوب می باشد که میتواند ساعت ها شما را پای تلفن همراه یا تبلت خود نگاه دارد. در این بازی شما حلقه را به سمت بطری  پرتاب میکنید. شما ۳ بطری را در فاصله ی معین پیش روی خود دارید. شما باید با دقت با مدیریت زاویه حلقه مطمین شوید که حلقه در بطری ها قرار میگیرد همچنین مقدار شتاب و قدرت پرتاب حلقه به سمت بطری ها میتواند بسیار مهم باشد. این کار نیاز به تمرین دارد.یک بازی چالش برانگیز را برای شما به ارمغان می آورد. آیا شما آماده برای سرگرمی نامحدود هستید؟

ویژگی ها ی بازی بازی Carnival Toss 3D:
تضمین کننده تفریح و سرگرمی شما
. چالش های نامحدود
. نیروی شاخص و شاخص زاویه برای کمک به شما برای پرتاب
. به اشتراک گذاشتن پیشرفت با دوستان در فیس بوک
. سکه پاداش موفقیت شما میباشد



دانلود بازی جدید بریدن دکمه ها Buttons and Scissors 1.6.1

 دانلود بازی زیبا و جذاب بریدن دکمه ها

بازی اندروید رایگان

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جدید برای اندروید خود بیش از پیش در اندروید خود سرگرم شوید و از گذران اوقات فراغت لذت ببرید؟

پیش از این ، شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با بازی های مختلفی در زمینه تکه تکه کردن میوه ها نظیر Fruit Ninja آشنا کردیم. اما این بار قصد داریم یک بازی جدید با موضوعی متفاوت را در این سبک معرفی کنیم. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با بازی جدید Buttons and Scissors در زمینه بریدن دکمه ها آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Buttons and Scissors شما باید دکمه های دوخته شده به پارچه ها را با قیچی ببرید ! برای بریدن دکمه ها ، دو یا چند عدد از آنان را با رنگ های یکسان انتخاب کنید ، شما قادر هستید دکمه ها را در خطوط مورب ، افقی و عمودی برش دهید. در هر مرحله باید تعدادی از این دکمه ها را به طور کامل از پارچه ها جدا کنید ، در صورتی که بتوانید تعداد فراوانی از آنان را در مدت زمانی کوتاه از پارچه جدا کنید ، رکورد بهتری را به ثبت خواهید رساند. شما فقط نباید یک دکمه خاص را ببرید ! Buttons and Scissors یک بازی فکری در جهت پیشبرد تفکرات منطقی شما بوده و شما برای موفقیت در مراحل آن ، استراتژی و برنامه ریزی خاصی را دنبال کنید. اگر به فرآیند بازی آشنایی ندارید نگران نباشید ! هنگام آغاز بازی ، برای اولین بار تعدادی آموزش به صورت عملی داده می شود ، در صورتی که احساس آمادگی کردید ، یم تاوین دمرحله اول را آغاز کنید. هر حرکت انگشتان در این بازی به صورت پیکان سفید رنگ نشان داده می شود ، انگشت خود را بر روی یکی از دکمه ها قرار داده و دیگر انگشت خود را بر روی آخرین دکمه مورد نظر قرار دهید و با یک حرکت تمامی آنان را از سطح جدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Furious 6

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.



دانلود بازی باز کردن انواع اسلحه ها Gun Disassembly 2 7.1.0

 دانلود بازی جدید اسلحه ها

بازی اسحه ای جدید اندروید

 

بازی جدید برای اندروید خودتون میخواید؟آیا به باز و بسته کردن اسلحه های مختلف علاقمند هستید؟ ایا دوست دارید که نحوه باز و بسته کردن اسلحه های مختلف را بیاموزید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ما را همراهی کنید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به دنیای اسلحه ها قدم بگذارید ! به گونه ای که تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده اید ! در این بازی ۷۲ نوع اسلحه مختلف در پیش روی شماست که می توانید هریک را باز و بسته کنید ، لازم به ذکر است که تک تک بخش ها و قسمت های اسلحه ها به طور دقیق قابل مشاهده هستند. در این بازی می توانید تمامی اسلحه ها را در نمای ۳ بعدی ببینید و اطلاعات مهمی را در مورد نحوه عملکرد داخلی آنان بیاموزید. در یکی از حالات پیشرفته ی بازی ، می توانید در زمینه سرعت باز و بسته کردن اسلحه ها خود را محک زنید ، رقابت جالبی را با افراد مختلف در سراسر دنیا خواهید داشت ! بیش از ۵۳۰۰ بخش مختلف با افکت ها و صداهای مرتبط با قسمت های سلاح ها ، انجام بازی در ۵ حالت مختلف ، امکان خرید کالکشن های جدیدتر از داخل بازی ، به روز رسانی با اسلحه های جدید و… از مهم ترین امکانات این بازی محسوب می شود. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.2.0

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فیفا ۲۰۱۴ با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا ۲۰۱۴ ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !



دانلود بازی بسکتبال حرفه ای Real Basketball v1.4.8

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با ۶ مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.



دانلود بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

 دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

بازی های اندروید

 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.5

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت ۳ بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فکری سرگرم کننده Fling! 1.1.4.2

 دانلود بازی فکری جدید

Fling1

 

ایا دوست دارید با دانلود بازی فکری و بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از هوش و استعداد خود بهره ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید یکی از پر فروش ترین های اپ استور را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ بله ! درست متوجه شدید ! بازی Fling یکی از پر فروش ترین ها در فروشگاه نرم افزاری اپل بوده و با بیش از ۱ میلیون خرید ! این بار می توانید این بازی محبوب iOS را در آندروید تجربه کنید ، حتی با کیفیت و گیم پلی مناسب تر !

Fling یک بازی فکری با مفهومی منحصر به فرد است ! این بازی در عین سادگی ، دارای مراحلی بسیار بالا و گاهاً پیچیده است که می تواند تا ساعت ها شما را پای تبلت و یا اسمارت فونتان سرگرم کند. Fling متناسب برای سنین مختلف است ! این بازی با بیش از ۱۰۰ هزار پازل فکری ، بسیار متنوع است ، به گونه ای که هیچ کدام از پازل ها مشابه یکدیگر نیستند ! این بازی با ۳۵ سطح سختی ، به تدریج شما را با سختی های پازل ها آشنا می کند. هر یک از پازل ها دارای یک راه حل خاص هستند که تنها به آن روش قابل حل هستند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.



دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® ۱٫۰٫۱۲

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری Ancient Surfer 1.0.1

 دانلود بازی ورزشی زیبای اندروید

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.



دانلود بازی ماشین سواری مسابقه ای – Real Racing 3 1.3.5

 دانلود بازی ماشین

بازی ماشین جددی اندروید

 

آیا برای یک بازی مسابقات اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا آمادگی دارید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم جدیدترین نسخه از بازی Real Racing 3 را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Real Racing 3 مجموعه ای جدید و استاندارد در سری بازی های اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا است ، انجام مسابقات مختلف در این بازی بسیار باور نکردنی است ، تجربه ای جدید و حرفه ای در بازی های معروف اتومبیل رانی در مسابقات واقعی ۳ ! بازی مسابقات واقعی ۳ یکی از بازی های فوق العاده با کیفیت با جزئیات دقیق در طول تمامی مسابقات است ، دقت کنید که برای اجرای این بازی ، حداقل ۱٫۲ گیگابایت فضای خالی در نظر گرفته باشید. این بازی دارای مجموعه ای از موزیک های دارای مجوز رسمی بوده که هیجان خاصی را در حین بازی به پلیر می دهند ، شبکه ای از اتومبیل های روز دنیا که به ۲۲ عدد گسترش یافته اند که تعداد دقیق آنان به ۵۵ عدد می رسند که از جمله آنان می توانیم به Porsche, Lamborghini, Dodge, Bugatti و Audi اشاره کنیم. از دیگر امکانات این بازی ، می توان به قابلیت بازی چند نفره اشاره کرد ، حال می توانید به سادگی با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و این هیجان را با آنان به اشتراک بگذارید. بنابراین با تکنولوژی TSM شما قادر هستید در هر زمان و مکانی ، با تمامی افراد در تمامی نقاط دنیا به بازی های چند نفره بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی کم حجم و زیبا 

کم حجم ترین بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۴,۰ و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles میوه نینجا  بازی که رویاها را به حقیقت می پیوندند و افسانه ها ساخته می شوند . واژه ها نمی توانند توصیف این بازی هیرت آور را برای شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشیر در بازی استادانه میوه نینجا برای بریدن میوه ها میباشد، افزایش دقت خود را چند برابر و صفحه نمایش پر از شادی و سرخوشی.از اهداف شما یعنی میوه های خوشمزه و از تمام زاویه ها و بمب های مزاحم مطمئن شوید که بر روی صفحه ظاهر نشوند. در واقع میوه ها را میتوانید با لمس بر روی مانیتور بریده و از آن ها امتیاز بدست آورید و در مقابل اگر در میان میوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنید از شما کسر امتیاز خواهد شد. در این بازی در هر زمان کمتری که بتوانید بیشترین امتیازات را به دست آورید میتوانید رکورد دار شوید. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازی قرار دهید.



دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.



.