دانلود نرم افزار نوشتن متن با انگشت در اندروید Write 1.9.5

تبلیغات

دانلود نرم افزار نوشتن متن با انگشت در اندروید Write 1.9.5

با دانلود یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای اندروید موافق هستید؟حتما دوست دارید که یادداشت های خود را با سرعت بالا با انگشت دست خود بنویسید.احتمالا برای شما هم بارها پیش آماده که قصد یادداشت برداری از چیزی را داشته باشید و به نظرتان رسیده که چقدر خوب می شد که اگر برای این کار می توانستید از تلفن همراه خود استفاده کنید. باید گفت که برای این کار تا به حال نرم افزار های زیادی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید با کمی جستوجو در فضای اینترنت به آن ها دست پیدا کنید. با استفاده از این نرم افزار ها شما قادر خواهید بود که در هر زمان که بخواهید از تلفن همراه و یا تبلت خود به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده نمایید و یا حتی اگر کمی انسان احساساتی هستید و به گذشته اهمیت بیشتری می دهید می توانید از این نرم افزارها به عنوان دفترچه خاطرات استفاده کرده و خاطرات روزانه خود را در آن ها یادداشت نمایید و مطمئن باشید که در اثر مرور زمان آن ها را از دست نخواهید داد.پس فرصت با انگشت تایپ کردن در اندروید را از دست ندهید و نرم افزار Write 1.9.5 را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Write 1.9.5

پیشنهاد ویژه : جدیدترین برنامه های اندروید

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

از سایر برنامه های رایگان اندروید نیز دیدن کنید

 

شاید تا به حال نرم افزا های زیاد را امتحان کرده باشید که می توانند کار یادداشت برداری را برای شما انجام بدهند اما به علت زمان بر بودن تایپ کردن ترجیح بدهید که در صورت وجود قلم و کاغذ دیگر از این نرم افزار ها استفاده نکنید. به همین علت ما امروز قصد داریم یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Write را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن شما خواهید توانست به سادگی مطالب خود را روی صفحه نمای با حرکت انگشتان خود بنویسید و یا اشکال هندسی مورد نظر خود را رسم کنید و به این ترتیب گوشی تلفن همراه خود را دقیقا به یک دفترچه یادداشت تبدیل نوایید و همچنین شما در نرم افزار Write قادر هستید که در صورت نیاز تصاویر مورد نظر خود را به متن ها اضافه نمایید. حالا با نرم افزار Write شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف زمان برای تایپ کردن کلمات هر آن چه را که می خواهید بنویسید و یا حتی جزوات درسی خود را در این برنامه وارد کنید تا در هر زمان و هر جا که به آن ها نیاز داشتید به سادگی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی فانتزی ۲۰۱۵ The Boxtrolls 1.3.5 برای اندروید

با دانلود یک بازی جذاب و مهیج برای اندروید موافق هستید؟بازی فانتزی ۲۰۱۵ The Boxtrolls 1.3.5 را برای اندروید کنید و لذت ببرید.همیشه بازی های فانتزی دارای طرفداران خاص خود می باشند این بازی اکثرا دارای داستان های جدید با گیم پلی های متفاوت می باشند به گونه ای که شما با انجام آن ها احساس خستگی و تکراری بودن بازی را نخواهید کرد و به این ترتیب اگر از بازی هایی که شبیه هم می باشند خسته شده اید می توانید لذت دوچندانی را از انجام این گونه بازی ها ببرید. امروز نیز ما برای شما بازی زیبا با گرافیکی فانتزی گیم پلی بسیار متفاوت با بازی هایی که تا کنون انجام داده اید آماده کرده ام که با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانید در اوقات فذاغت از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

بازی فانتزی 2015 The Boxtrolls 1.3.5

اگر از این بازی خوشتان آمده از صفحه بازی های فانتزی نیز دیدن کنید

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با ما همراه باشید : بازی جنگ با منجنیق

 

بازی زیبای The Boxtrolls که در آن شما به دنیای غول های جعبه ای خواهید رفت و در آن جا باید به آن ها کمک کنید تا دوستانشان را نجات بدهند. زیرا دوستان آن ها توسط گروهی به نام کلاه قرمز ها به اسارت گرفته شده اند و در ندان نگه داری می کنند. به همین علت شما باید کنترل سه تن از این غول های جعبه ای را به دست بگیرید و با گذر از خیابان های مختلف به دنبال دوستان خود بگردید شما باید برای پیدا کردن مسیر خود از افراد مختلف پرس و جو کنید البته باید در این کار بسیار احتیاط نمایید زیرا افراد زیادی وجود دارند که قصد از بین بردن شما را دارند و شما نیز باید به محض روبرو شدن با آن ها با سرعت هر چه تمام تر فرار نمایید. شما باید به هر قیمتی که شده به مسیر خود ادامه بدهید و در این راه هر مانعی که بر سر راهتان قرار گرفته شده است را از بین ببرید و یا از آن مانع به نحوی عبور کنید. بازی فانتزی The Boxtrolls بر اساس انیمیشن جذابی با همین نام که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شده است طراحی و ساخته شده است که همین امر موجب محبوبیت این بازی بسیار جذاب در بین کاربران شده است و ما نیز به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک بازی سالم برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید بازی The Boxtrolls را به هیچ عنوان از دست ندهید.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی (ع) برای اندروید

حضرت علی علیه السلام امام، اول شیعیان دارای سخنان گران بهایی می باشند که توسط یاران آن حضرت نوشته شده اند و از هزار و چهارصد سال پیش تا کنون این نکات راه نمایی بسیار خوب برای زندگی انسان ها بوده اند. این احادیث که از امیرالمؤمنان علی علیه السلام در دسترس ما قرار گرفته اند می توانند در زندگی بهتر کمک بسیار جامعی را به کنند به گونه ای که تمام بزرگان دینی با سرمشق قرار دادن این رهنود ها در زندگی خود توانسته اند به مراتب بالای معنویت دست پیدا کنند و تاثیر زیاید را در جامعه خود بگذارند به همین علت است که ما همیشه سعی در اجرای هر چه بیشتر این پند ها در زندگی خود را داریم.

نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی
از دست ندهید : نرم افزار های فارسی اندروید

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه بهترین های اندروید نیز دیدن فرمایید

دست یابی به احادیث گوناگون نیاز به وجود گتاب های زیادی می باشد که دست یابی به آن ها در هر زمان به سادگی صورت نمی پذیرد. به همین علت ما برای شما نرم افزار بسیار پر کاربرد ده هزار حدیث را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی و در کوتاه ترنی زمان ممکن به بیش از ده هزار حدیث از کتاب های غرر الحکم و دررالکلم در تلفن همراه اندرویدی خود دست پیدا کنید. در این برنامه جالب بیش از ۵۰۰ باب قرار دارد که شما می توانید احادیث مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. شما قادر هستید که بر اساس باب و یا موضعات در برنامه ده هزار حدیث جستجو نمایید و به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن به حدیث مورد نظر خود دست پیدا کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود ویجتی اشاره کرد که با استفاده از آن قادر هستید در هر ساعت یک حدیث جدید را بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید و با حرکت انگشت خود روی صفحه نمایش نیز حدیث را تغییر بدهید. شما قابلیت کپی کردن احادیث به زبان انگلیسی و فارسی را نیز دارید. اگر حروف فارسی در دستگاه شمابه صورت جدا جدا نمایش داده می شوند در این برنامه شما می توانید حروف را به صورت صحیح چینش نمایید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بوکس فولاد واقعی Real Steel HD 1.22

با دانلود یک بازی با کیفیت hd موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Real Steel HD 1.22 همراه باشید تا لذت یک بازی بوکس واقعی را بچشید!

یک بازی بوکس جذاب و گرافیکی می تواند بسیار سرگرم کنند و هیجان انگیز باشد. Real Steel HD نام یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی های بوکس است که برای گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده بالای اچ دی است شما شاهد جنگ نبرد به تن بین ربات های آهنین خواهید شد و شما هم باید با انتخاب بهترین ربات از بین آدم آهنی های موجود، وارد این رقابت سنگین و جالب شوید. هر ربات ویژگی های خاص خود را دارد که در زمان انتخاب آن ها می توانید با مطالعه آن ها و با توجه به سبک و نوع مبارزه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هرچه پیش می روید مسابقات سخت تر و پچیده تر خواهند شد البته این موضوع برای تماشاچی های (انسان) که دور رینگ مسابقه را فراگرفته اند جذاب تر خواهد کرد.

بازی بوکس اندروید
اگر حجم این بازی بنظراتان زیاد است، ما به شما بازی بوکس خنده دار را پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

با ما همراه باشید، بازی های جذاب تری برای دانلود وجود دارند | بازی های اندروید

 

در پایین صفحه بازی شما کلید های مجازی کنترل بازی را در اختیاز دارید که با سه کلید سمت چمپ می توانید حرکاتی مثل مشت از چپ و یا راست قرار دارند و با کلید های سمت چپ می توانید آدم آهنی خود را جا به جا کنید تا از زیر مشت های مداوم دشمن فرار کنید. مسابقات در مکان های مختلفی انجام می شود، از خیابان ها گرفته تا رینگ ها و باشگاه های مخصوص، دشمنانتان نیز از انواع مختلفیست که این یعنی در هر مسابقه باید سبکی جدید را برای از پای دراوردن ربات های فولادی بکار گیرید که البته این موضوع خود می تواند بازی را از حالت یکنواختی خارج کند. بازی فولاد واقعی برخلاف برخی دیگر از بازی های بوکس که آنلاین هستند، کاملا آفلاین است و پس از نصب و کپی کردن دیتای بازی، دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نیست.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید | Google Camera 2.4.025

Google Camera 2.4.025 یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای عکسبرداری است که با نام دوربین گوگل منتشر شده است.همیشه عکسهای خلاقانه و غیر معمول می تواند خاطره ساز باشد البته عکس های ساده و معمولی نیز جای خود را دارند اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت بیشتری دارند مخصوصا در شبکه های اجتماعی. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید است هر از چند گاهی برنامه و بازی هایی را برای این سیستم عامل در سایت گوگل پلی منتشر می کند که همیشه هم با استقبال چشمگیری روبرو می شود، یکی از این برنامه ها Google Camera نام دارد که در زمینه عکاسی و تغییر آنی در تصاویر به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرده است. این برنامه همانند برنامه اصلی اندروید برای عکسبرداری است اما امکاناتی دارد که آن را از برنامه اصلی اندروید متمایز می کند برای مثال این برنامه امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید به سادگی تصاویر ۳۶۰ درجه بگیرید که این قابلیت تا چند وقت پیش تنها در دست شرکت نکسوس با نام Photosphere بود که اکنون گوگل نرم افزار آن را برای تمامی کاربران منتشر کرده است.

 نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید
پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : برنامه حرفه ای عکس و فیلم برداری

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

دیدن این صفحه را به شما پیشنهاد می کنیم : برنامه های کاربردی

این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن های اندرویدی شرکت گوگل کاملا رایگان است به همین دلیل این برنامه به سرعت در بین کاربران مختلف دنیا گسترش یافته است. خیلی از نرم افزار های مشابه گوگل کمرا که بصورت آنی تغیراتی را برروی عکس ها ایجاد می کند کیفیت تصویر نهایی را کاهش می دهند که خوشبختانه این موضوع در رابطه با برنامه گوگل صدق نمی کند. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند عکس های جالبی را بیاندازد که در آن چهر شما از مرکز و وسط تصویر برجسته و در کناره ها کشیده و تار است که به نوبه ی خود خیلی خیلی جالب است، یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت تصاویر برداری پانوراما با کیفیتی بینظیر است.

 

 

 



برچسب ها : ,

دانلود بازی فوق العاده هیجان انگیز فرمول ۱ | F1 Challenge

با مسابقات فرمول ۱ آشنایی دارید؟دوست دارید این بازی مهیج را در اندروید خود داشته باشید و لذت ببرید؟با ما با دانلود این بازی ماشین همراه باشید.

مسابقات فرمول ۱ از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین رقابت هاست که در سراسر دنیا از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار است، مسابقه ای که در آن ماشین های خاصی که یک نفره طراحی شده اند با رسیدن به سرعت های سرسام آور با یک دیگر رقابت می کنند، تنها تفاوت F1 در سرعت و نوع ماشین ها نیست بلکه در نوع هدایت و پیست نیز با سایر رالی ها تفاوت چشمگیری دارد. بازی F1 Challenge یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای تجربه رالی F1 است. بدون شک این بازی نسبت به سایر بازی های مشابه بهتر است چون اولا کاملا آفلاین ساخته شده است و برای تکمیل نصب آن نیازی به دریافت فایل از اینترنت نیست و دوم اینکه دیتای کامل آن بصورت رایگان منتشر شده است که اکنون می توانید آن را رایگان دریافت کنید، سوم اینکه دارای گرافیکی فوق العاده چشمگیر است با توجه به اینکه حجم بالایی هم ندارد و … که تمامی این ویژگی ها باعث شده است F1 Challenge به یک انتخاب مناسب برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است.

بازی ماشین فرمول 1

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : بازی نید فور اسپید

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

از صفحه اختصاصی بازی های ماشین سواری نیز دیدن فرمایید

ماشین های متنوعی در این گیم وجود دارد و در یک دسته بندی کلی می توان گفت حدود ۱۲ ماشین با ویژگی های متفاوت در آن به چشم می خورد همچنین پیست ها و مسیر های مختلفی وجود دارد که می توانید در آن ها مسابقه دهید و در نهایت نیز در بین بازی یک راهنما در بازی وجود دارد که بهترین مسیر حرکت را برای شما مشخص می کند تا بهترین نتیجه را بدست آورید. در مسابقات فرمول ۱ بر خلاف سایر مسابقات اتوموبیل رانی که در آن می توانید پس از تصادف به مسابقه ادامه دهید، در فرمول یک تنها یک اشتباه و تصادف می تواند شما را از گردونه مسابقات حذف کند.



برچسب ها : ,

دانلود بازی رالی مرگبار برای اندروید | Smash Bandits Racing

بدون شک Smash Bandits Racing می تواند یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی باشد که تجربه کرده اید، چون در این بازی هم ماشین سواری خواهید کرد و مسابقه خواهید داد و هم جنگ خواهید کرد. قرار است که شما با ماشینتان وارد خیابان شوید و تا جایی که امکان دارد سریع برانید و از سایر رقیبان پیشی بگیرید و از سرعت لذت ببرید اما پلیس ها از این موضوع خوششان نمی آید و همین آتش یک درگیری کامل و هیجان انگیز را بین شما و پلیس ها بر می افروزد و تا انتهای بازی سرگرم می شوید. ماشین هایی که می توانید یکی از آن ها را برای این مبارزه خطرناک کنید بسیار متنوع و مختلف هستند، از ماشین های کوپه گرفته تا ماشین های سنگین تر مثل ون ها که البته هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال ماشین های کوچک و سریع می توانند در مسیر های مستقیم به سرعت های بالا برسند اما فرمان پذیری خوبی ندارند بنابراین زمانیکه به یک پیچ می رسید باید سرعتتان را کم کنید اما در مقابل ماشین های سنگین تر شتاب زیادی ندارند اما چسبندگی بسیار بسیار بالایی دارند و همین ماشین های گوناگون می توانند جذابیت آن را چندین برابر کند.این بازی را برای اندروید دانلود کند و لذت ببرید.

Smash Bandits Racing بازی ماشین

بازی مشابه : بازی ماشین های اسباب بازی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پیشنهاد ویژه : صفحه اختصاصی بازی های ماشین سواری

 

شاید فکر کنید که پلیس ها با چند ماشین های ساده قصد دارند شما را متوقف کنند و تنها کاری که انجام می دهند تعقیب شماست اما اشتباه نکنید چون علاوه بر ماشین ها، بالگر ها، موشک ها و حتی تانک های ارتش برای جلوگیری از انجام این مسابقات خیابانی دست به کار شده اند و در حین مسابقه باید خود را از تانک ها و موشک ها دور نگهدارید و از موانعی که در بین راه دارید عبور کنید. بازی Smash Bandits Racing خیلی طبیعی طراحی شده است هم از نظر گرافیک بازی و هم از نظر اتفاقاتی که در بازی رخ می دهد برای مثال انفجار ماشین ها و یا خرد شدن و شکستن تیر برق ها، تنها گرافیک این بازی عالی نیست چون صداگذاری آن نیز به نوبه ی خود جذاب و حرفه ای طراحی است.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار تقویت حافظه کوتاه و بلند مدت | Lumosity 1.1.280

حتما تا به حال در اینترنت عنوان هایی مثل نرم افزار های تقویت حافظه را دیده اید.با یک نرم افزار اندروید در این رابطه در خدمت شما هستیم.مطمئنا شما هم دوست دارید یک حافظه ی فوق العاده قوی داشته باشید اما اگر دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بنابراین بهتر است که با اتجام تمرین های دقیق و حرفه ای شروع به تقویت ذهتان کنید. Lumosity نام یک برنامه حرفه ای است که این امکان را برای افراد فراهم می کند که به سادگی و با انجام چند تمرین ساده، ذهن و حافظه خود را تقویت کنند به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که این برنامه را از دست ندهید. در این برنامه تعدادی مرحله یا به اصطلاح بازی وجود دارد که شما باید آن ها را پشت سر هم انجام دهید که البته این بازی ها بسیار ساده هستند و بگونه ای انتخاب شده اند که بیشتر بخش حافظه مغز شما را درگیر می کند تا به این شکل در دراز مدت به حافظه ای قوی دست پیدا کنید. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید که نباید این تمرین ها را بصورت گسسته و چند روز یکبار انجام دهید، در این صورت انتظار رسیدن به نتیجه مطلوبی را نداشته باشید، بنابراین هرروز تمرینات را بصورت پیوسته و همیشگی انجام دهید.پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا حافظه کوتاه و بلند مدت خود را تقویت کنید.

Lumosity 1.1.280 نرم افزار تقویت حافظه
بازی فکری پادشاه ریاضایت را هم به شما پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

صفحه ی اختصاصی بازی های ایرانی اندروید را از دست ندهید

موضوع دیگری هم که باید درباره نرم افزار تقویت حافظه Lumosity بدانید این است که این برنامه رایگان نیست اما نگران نباشید چون ما برای سادگی کار شما آخرین نسخه این نرم افزار را بصورت هک و کرک شده قرار داده ایم به عبارت دیگر لازم نیست هزینه ای را پرداخت کنید و یا اینکه کرکی را نصب کنید، به سادگی این برنامه را از سایت نیو فور اندروید دریافت و نصب کنید و آن را اجرا و لذت ببرید. همانطور که گفته شد برنامه و بازی های زیادی برای تقویت حافظه وجود دارد اما دلیل اینکه ما لوموسیتی را به شما معرفی کردیم این است که این نرم افزار تا کنون بیش از شصت میلیون کاربر دارد. یکی دیگر از موضوع های جالب این اپلیکیشن  مفید تقویت حافظه این است که در انتهای هر تمرین به شما یک امتیاز مشخص داده می شود که نشان می دهد حافظه شما چقدر است و با مقایسه آن ها میزان پیشرفت خود را متوجه شوید.



برچسب ها : ,

دانلود برنامه بازار برای اندروید ورژن جدید – ‌Bazaar 6.0.1

بازار نام یکی از مطرح ترین مارکت های اندروید است که طرفداران بسیار زیادی دارد.این بار ورژن جدید این برنامه را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.بازی ها و نرم افزار های اندرویدی روز به روز در حال گسترش هستند و روزانه تعدادی زیادی اپلیکیشن در سطح جهان منتشر می شود، سایت ها و برنامه های زیادی هستند که کاربران مختلف را برای انتخاب و یافتن بهترین های اندرویدی راهنمایی می کنند و آخرین نرم افزار ها و گیم ها را معرفی می کنند مثل سایت گوگل پلی و یک برنامه ایرانی به نام بازار که کارکردی شبیه Google Play و حتی در برخی موارد بهتر و کارامد تر. بازار محیطی را فراهم می کند تا برنامه نویسان ایرانی آخرین دستاورد های خود را در یک محیط ساده به کاربران و مردم فارسی زبان سراسر دنیا معرفی کنند. بازار دسته بندی های مختلفی دارد از جمله بازی، نرم افزار، پربازدید ترین های رایگان، پرفروش ترین ها که باعث می شود راحت تر و سریع تر به برنامه مورد نظر خود برسید.

‌Bazaar 6.0.1 برنامه بازار

پیشنهاد ویژه : تمامی برنامه های فارسی اندروید

پیش نیاز برنامه بازار ورژن ۶ : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

صفحه تمامی نرم افزار های اندروید

برنامه بازار بگونه ای طراحی و ساخته شده است که این امکان را به شما می دهد تا بدون دردسر برنامه و گیم ها را نصب کنید، به این شکل که زمانیکه شما یک برنامه را انتخاب می کنید یک صفحه باز می شود که در آن تصاویری از محیط برنامه همراه با توضیحاتی تکمیلی که توسط برنامه نویس آن تهیه شده است وجود دارد و در بالای صفحه نیز یک لینک برای دریافت فایل وجود دارد و زمانیکه شما روی آن کلیک می کنید بصورت خودکار برنامه دریافت و بصورت خودکار نیز نصب می شود به همین سادگی، در ضمن هر وقت که نسخه جدید بازی و برنامه ای مثل برنامه بازار که نصب کرده اید منتشر شود شما را باخبر می کند و اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را بصورت رایگان آن را بروزرسانی کنید. در بازار علاوه بر اپلیکیشن ها و گیم های رایگان، بخشی هم برای برنامه های فروشی دارد که البته استفاده از آن هم رایگان است اما برای دسترسی به تمامی بخش های آن ها باید هزینه ای را بصورت رایگان پرداخت کنید که معمولا بسیار ارزان ( مثلا ۲ تا ۳ هزار تومان ) هستند. در نسخه ی جدید Bazaar امکان خرید آسان و مطمئن کارت شارژ نیز افزوده شده است.برنامه بازار را از سایت نیو فور دانلود به طور رایگان دانلود کنید!



برچسب ها : ,

دانلود بازی Tom Clancy’s H.A.W.X 3.4.6 + دیتای کم حجم

دانلود بازی جت های جنگی  + دیتای کامل

امروز قصد داریم یک بازی فوق العاده زیبا را جهت دانلود رایگان برای کاربران عزیز سایت نیو فور اندروید قرار بدهیم که حتما با آن آشنایی دارید، یکی از بهترین بازی های شرکت بازی سازی معروف گیم لافت که آن را با همکاری شرکت Ubisoft ساخته است، بله بازی Tom Clancy’s H.A.W.X که بدون شک یکی از شاهکار های اندرویدی است. این بازی بارها و بارها در نظر سنجی های داخلی به عنوان بهترین بازی هواپیمایی شناخته شده است به همین دلیل دانلود کردنش را به تمامی شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. داستان بازی از این قرار است که جنگ بین کشور ها بالا گرفته و حالا بخش عمده ای از کشور های درگیر این جنگ و زیر ساخت هایشان نابود شده است به همین دلیل بهتر است شما به عنوان یک خلبان وظیفه شناس با نشان دادن مهارت خود به این جنگ بزرگ و نابود کننده، خاتمه دهید.

بهترین بازی های اندروید

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید : بازی جت های جنگنده

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

پیشنهاد می کنیم از صفحه بازی های HD نیز دیدن کنید

 

در Tom Clancy’s H.A.W.X شما وظیفه هدایت و کنترل یک جت جنگنده را برعهده دارید که به بهترین و آخرین تجهیزات شناسایی هواپیماهای جنگی دشمن را داراست، یعنی زمانیکه شما مکان دشمنان خود را تشخیص می دهید و آن ها را دنبال می کنید مشهاده خواهید کرد که موشک ها برروی آن ها قفل می شود و این کار شما را ساده تر می کند، علاوه بر موشک ها می توانید از تیر های معمولی نیز استفاده کنید که البته تعدادشان چندین برابر موشک ها است به همین دلیل سلاح های اصلی شما استفاده از مسلسل های کناری هواپیماست. هواپیما های مختلفی در این گیم وجود دارد که هرکدام از آن ها تجهیزات و ویژگی های خاص خود را دارند که در زمان انتخاب آن ها در کنار صفحه نمایش داده خواهد شد. دو موضوع را بهتر است در مورد این بازی بدانید، اول اینکه در دیتای این بازی کامل است اما اگر در حین اجرا بازی با پیامی مبنی بر کپی بودن بازی مواجه شدید باید اینترنت گوشی موبایلتان را قطع کنید و دوم اینکه ممکن است این بازی در نسخه های جدید اندروید ( بالای ۴ ) اجرا نشود، اما به دلیل حجم کم دیتای آن امتحان کردن آن ضرری ندارد.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Material Manager

نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها با Material Manager

|فایل منیجر با طراحی Material شرکت گوگل|

دانلود فایل منیجر Material Manager

جستجو در میان فایل های شخصی در دستگاه های آندرویدی یک از کارهای مهمی است که کاربران حرفه ای آن را یکی از اساسی ترین اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندرویدی خود می دانند. برای مثال ممکن است شما یک فایل مربوط به پروژه تحصیلی خود را در بخشی از SD Card خود کپی کرده باشید ، از آن جا که فایل هایی نظیر اسناد مایکروسافت و یا فایل های PDF در گالری تصاویر و یا… نمایش داده نمی شوند ، در پیدا کردن اینگونه فایل ها در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل رو به رو می شوید ؛ تنها راه حل موجود ، استفاده از نرم افزاری با نام فایل منیجر و یا مدیریت فایل است که فولدربندی و فایل های موجود در حافظه داخلی و SD Card دستگاه را به همانگونه که هستند برایتان به نمایش بگذارد تا بتوانید به هرگونه که می خواهید با آنان کار کنید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شما هستیم در معرفی یکی از جدیدترین نرم افزارهای فایل منیجر به سبکی جدید و زیبا متناسب با جدیدترین ورژن های سیستم عامل آندروید ! ما را در معرفی تکمیلی Material Manager همراهی کنید.

 

پیش نیاز نرم افزار Material Manager 7.3.0  : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 

Material Manage فایل منیجر جدیدی است با بهره گیری از آخرین تغییرات اعمال شده در آندروید ۵٫۰ ، پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال یک فایل منیجر متناسب با فضای زیبای این نسخه از آندروید یعنی متناسب با طراحی Material شرکت گوگل هستید ، Material Manager را از دست ندهید ! Material Manager با استفاده از یک طراحی هوشمندانه دسترسی سریع تر به تمامی فولدرهای موجود در حافظه های دستگاه را فراهم می کند و امکاناتی گسترده در زمینه پشتیبانی از فرمت های فشرده ، کپی ، انتقال ، حذف و… را در اختیارتان می گذارد. دسترسی Root نیز می تواند با مراجعه به بخش Setting این اپلیکیشن فعال گردد. یکی از ویژگی های جالب نرم افزار Material Manager امکان پیش نمایش فایل های APK به همراه نام و آیکون رسمی آن هاست ، طرز استفاده از Material Manager بسیار ساده و دارای رابط کاربری User Friendly می باشد. امیدواریم لذت ببرید.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار مدیریت سریع و آسان جیمیل با Google Gmail 5.0.1

|دانلود نرم افزار اندروید مدیریت جیمیل ها |

| برنامه ای بسیار کاربردی برای اندروید برای چک کردن سریع ایمیل ها در گوگل |

شرکت های زیای وجود دارند که اقدام به دادن ایمیل به کاربران خود می کنند کمپانی گوگل نیز این امکان را برای کابران خود قرار داده است که نام آن جیمیل می باشد. امروزه که بسیاری از شرکت های بزرگ دادن ایمیل را به کاربران ایرانی تحریم کرده اند بهترن گزینه برای شما استفاده از جیمیل شرکت گوگل می باشد. به همین دلیل برای دسترسی آسان شما به ایمیل خود نرم افزاری به نام Google Gmail توسط همین شرکت ساخته شده که شما با استفاده از آن می توانید در کوتاه ترین زمان ایمیل های خود را چک کرده و برای دیگران نیز ایمیل ارسال نمایید.

دانلود نرم افزار Google Gmail 5.0.1

پیش نیاز نرم افزار جیمیل: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 

یکی از ضروری ترین نرم افزار های مورد نیاز برای تلفن ها و تبلت های اندروید نرم افزار Google Gmail 5.0.1 است. با استفاده از نرم افزار Google Gmail شما قادر هستید که به سادگی به ایمیل های خود دسترسی پیدا کرده و آن ها را مشاهده نمایید و حتی از ایمیل هایی را که قبلا مشاهده نموده اید بصورت آفلاین استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از آن فایل های مختلف را در ایمیل خود ضمیمه کرده و برای دیگران ارسال نمایید و یا فایل های ضمیمه شده را مشاهده و چاپ نمایید و یا در صورت نیاز برای دیگران بطور گروهی اقدام به ارسال ایمیل نمایید. همینطور اگر مایل باشید می توانید به بخش تنظیمات بروید و با روشن کردن پاسخ دهی خودکار برای کسانی که به شما ایمیل ارسال می نوایند به طور اتوماتیک پاسخ مشخصی را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که برای اجرای برخی از بازی های اندرویدی نیاز است که برنامه Google Gmail روی تلفن همراه شما نصب شده باشد. همینطور این برنامه می تواند به شما این امکان را به هد که با مشخص کردن یک امضا ثابت آن را بر روی تمام ایمل هایی که از طرف شما ارسال می شوند قرار بدهد. در مورد محیط کار این نرم افزار می توان گفت که دارای محیط کاری بسیار شیک می باشد که چه برای استفاده روی تبلت و چه تلفن همراه بسیار جذاب بوده و به هیچ عنوان شما در هنگام کار با برنامه احساس خستگی نخواهید کرد.



برچسب ها : ,

دانلود آپدیت بازی Clash of Clans 7.156.1 بازی کلش اف کلنز اندروید – IOS – کامپیوتر

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

بازی های اندروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

حتما با بازی پو آشنایی دارید. بازی سرگرم کننده و زیبا که در آن شما باید به یک حیوان خانگی بامزه رسیدگی کنید و بتوانید نیازهایش را برطرف نمایید. در این بازی شما باید کارهایی مختلفی انجام دهید:

  • غذا دادن: در بازی پو شما باید در زمان مناسب به پو غذا بدهید. زمان مناسب، زمانی می باشد که پو گرسنه شده باشد. در این زمان باید به میزان کافی به او غذا بدهید. اگر غذایی که به پو می دهد بیش از حد باشد باعث اضافه وزن پو خواهد شد. پس همیشه به میزان کافی برای او غذا بگذارید.
  • حمام دادن: باید هنگامی که پو کثیف می شود، او را بشویید. در این زمان بدن پو کثیف شده و باعث ناراحتی او می شود. شما باید ابتدا با کف بدن پو را تمیز کرده و سپس با استفاده از دوش آب، بدن او را به صورت کامل بشویید.
  • سرگرم کردن: پو در مواقعی کسل می شود. برای این که او را از این حالت در بیاورید باید با او بازی کنید تا بتوانید سرگرمش کنید. سرگرم کردن پو می تواند خودتان را نیز سرگرم کند؛ چرا که بازی هایی جالب و سرگرم کننده در Pou 1.4.43 قرار دارد که می توانید از آن برای سرگرم کردن خودتان و پو استفاده کنید.

دانلود Pou 1.4.43

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 

نکاتی که گفته شد تنها برخی از مواردی است که باید برای رشد و پرورش دادن پو از انها استفاده کنید. شما به ازای هر کاری که برای پو انجام خواهید داد سکه به دست می آورید. برای خرید آیتم های مختلف و رسیدگی به پو می توانید از این سکه استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سکه ها برای خرید غذاهای مختلف و یا معجون های مختلف استفاده کنید. حتی این قبلیت نیز در این بازی گنجانده شده است تا بتوانید لباس و پوشیدنی های مختلفی نظیر عینک، کلاه و … برای POU بخرید. در این پست برایتان نسخه فارسی بازی معروف و محبوب پو را آماده کرده ایم که تمام محیط آن فارسی شده است. علاوه بر این که شاهد محیطی فارسی هستید، همچنین می توانید از خوراکی های ایرانی مانند چیپس، پفک، های بای، آدامس و … برای سیر کردن پو استفاده کنید. همچنین گوشی های مختلفی نظیر Iphone، گلکسی، جی ال ایکس و … نیز در این نسخه گنجانده شده اند.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود نرم افزار نیمباز جدیدترین ورژن اندروید – مسنجر چت

|دانلود نیمباز برای چت و گفت گو رایگان در اندروید|

مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger 3.2.0 یکی از محبوب ترین مسنجرها می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف نظیر آیفون، اندروید، جاوا، سیمبیان، ویندوز و … عرضه شده است و این بار نسخه آندرویدی این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم. مسنجر نیمباز، یک مسنجر قدرتمند نظیر یاهو مسنجر می باشد که با استفاده از یک آی دی و یک پسورد شما را به متصل کرده و می توانید با دوستان خود چت و گفتوگو کنید. این برنامه برای برقراری ارتباط از اتصال اینترنت استفاده می کند و برای این که با دوستان خود چت کنید نیاز به اتصال اینترنت دارید. البته قابلیت تماس بدون استفاده از اینترنت نیز در نیمباز نیز وجود که هزینه اندکی برای شما دارد، اما شما به وسیله آن قادر به برقراری تماس های بین المللی با کیفیت بالا را خواهید داشت. یکی از قابلیت های جالبی که مسنجر Nimbuzz Messenger دارد این است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود تا با مسنجرهای دیگر نظیر یاهو مسنجر، جی تاک، فیس بوک، لایو مسنجر نیز در ارتباط باشید. نیمباز به کاربران قابلیت ارسال تصویر و فایل را نیز می دهد و تنها کافی است تا آی دی شخص مقابل را داشته باشید تا بتوانید به سادگی برایش فایل ارسال کنید.با ما همراه باشید با دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار نیمباز برای اندروید!

Nimbuzz Messenger 3.2.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Nimbuzz Messenger دارای شکلک های بسیار زیاد و جدیدی نیز می باشد که می توانید از انها برای بیان احساسات خود به طرف مقابل استفاده نمایید. این شکلک ها در نسخه جدید نیمباز نیز بسیار افزایش یافته اند و تعداد بسیار زیادی شکلک های جدید و غیر تکراری نیز به آن افزوده شده است. نیمباز دارای محیط زیبایی نیز می باشد که بعد از نصب به راحتی می توانید با اکانت خود لوگین کرده و به سادگی از آن استفاده کنید. حتی اگر اینترنت نیز ندارید، می توانید با هزینه اندکی توسط نیمباز برای دوستان خود مسیج ارسال کنید. پس می توان از نیمباز به عنوان یک جایگزین برای برنامه مسیج گوشی نیز نام برد. Nimbuzz Messenger قابلیت شخصی سازی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید آن را به حالت افقی یا عمودی در بیاوریدیا برای اکانت نیمباز خود تصویر پروفایل قرار دهید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی فیفا ۱۵ برای اندروید|دیتا کامل و گرافیک عالی FIFA 15

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

FIFA 15 v1.0.6

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

حتی این امکان برای شما در فیفا ۱۵ نسخه اندروید پیش بینی شده که یک تیم خریداری کرده و با آن در لیگ های دسته پایین شروع به بازی کنید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید و با درآمدی که به دست می آورید بازیکنان مورد علاقه تان را از دیگر تیم ها خریداری کرده و با استفاده از آنها قدرت تیم خود را تا حد امکان افزایش بدهید و به این ترتیب در جدول رده بندی بالا آمده و به عنوان تیم قهرمان به لیگ های دسته بالاتر راه پیدا کنید. گیم پلی بینظیر این بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دوستداران بازی فوتبال هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی پو نسخه پول بی نهایت Pou برای اندروید و کامپیوتر

بازی پو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید به حساب می آید که بر خلاف حجم کمی که دارد، اما بسیار محبوب واقع شده است و تاکنون بیش از صد میلیون بار از وب سایت گوگلی پلی دانلود شده است. Pou 1.4.56 در بین کاربران نیز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کاربران بسیار زیادی آن را بر روی گوشی شان نصب دارند. بازی پو شاید کمی بچگانه و ساده به نظر برسد اما بعد از این که آن را نصب کردید حتما متوجه خواهید شد که POU یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. پو نام شخصیتی کارتونی است که در این بازی قرار دارد. شما باید از پو همانند یک حیوان خانگی نگهداری کنید. این نگهداری ها شامل حمام دادن، تمیز کردن، سرگرم کردن، غذا دادن و … خواهد بود که باید هر زمان مناسب به هرکدام از انها برسید. چرا که اگر کاری را در زمان مناسب انجام ندهید باعث افسردگی پو خواهد شد اما اگر کارها را در زمان صحیح و مناسب انجام دهید پو همیشه خوشحال خواهد بود. شما با مراقبت از پو سکه به دست خواهید اورد.این بار با نیو فور اندروید نسخه اندروید و کامپیوتر بازی پو را دانلود کنید!این ورژن از بازی نسخه پول بی نهایت است و می توانید هر چیزی که می خواهید را برای پو خریداری کنید.

Pou 1.4.56

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر + ویندوز برای کامپیوتر



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار گوگل کروم جدیدترین ورژن برای اندروید و کامپیوتر ۲۰۱۵

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Chrome 37.0.2062.117

کروم قابلیت جلوگیری از باز شدن صفحات آزار دهنده را دارد و می تواند تا حد بسیار بالایی از باز شدن صفحات و تبلیغات آزار دهنده پاپ آپ جلوگیری نماید. این ویژگی هنگامی بسیار به چشم خواهد امد که در یک وب سایت چندین تبلیغ پاپ آپ آزار دهنده قرار گرفته باشد که موجب آزار کاربران شود.

قابلیت های کلیدی مرورگر Google Chrome:

  • پشتیبانی از افزونه های مختلف
  • پشتیبانی از پوسته ها و تم های دیدنی
  • قابلیت پردازش هر تب به صورت جداگانه
  • بدون هنگ کردن و کرش صفحات
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
  • امنیت عالی و کم نظیر
  • دارا بودن جستوجوگر داخلی برای جستوجوی مطالب
  • قابلیت محافظت از رمزهای عبور
  • قرار دادن وب سایت های مخرب در بلک لیست

در نسخه های جدید گوگل کروم، قابلیت ترجمه داخلی مطالب نیز گنجانده شده است. به این ترتیب دیگر کاربران برای ترجمه متن یا کلمه های مورد نظرشان لازم ندارند که به وب سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه متون و یا کلمات مراجعه نمایند.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار IRIB TV 3.1 برای دریافت شبکه های تلویزیون

با محبوبیت گوشی های موبایل و افزایش روز افزون استفاده از آن در بین کاربران، تفکر ساخت اپلکیشین برای این گوشی ها ها بتواند کانال های تلویزیونی را بر روی گوشی پخش نماید نیز شروع شد. صدا و سیما به دنبال ساخت اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و ایفون بود که بتواند توسط انها به کاربران کمک کند تا بر روی گوشی های موبایل خود کانال های تلویزیونی را دریافت نمایند. خوشبختانه این پروژه با موفقیت روبه رو شد و با عرضه برنامه صدا و سیما توانست جای خود را در بین کاربران گوشی باز کند. و برنامه خود را در بین برنامه های گوشی جا دهد. یکی از برنامه هایی که قادر است شبکه های تلویزیونی را از طریق سرورهای صدا و سیما دریافت نماید، برنامه IRIB TV 3.1 است که شبکه های ایرانی را از طریق فلش پلیر اجرا می نماید. IRIB-TV به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید شبکه های صدا و سیمای ایران را توسط اینترنت بر روی گوشی اندروید دریافت نمایید. البته سازنده این برنامه تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا IRIB-TV بتواند با استفاده از برنامه پلیر معروف MXPlayer نیز شبکه های تلویزیونی را پخش و اجرا کند.

IRIB TV 3.1



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا

با دانلود نرم افزار Data Recovery for Android می توانید اطلاعات پاک شده مثل عکس و فیلم و… را در اندروید ریکاوری کنید.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از مشکلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این اطلاعات در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک باره از گوشی شخص پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. به ویژه اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه بکاپ نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل شد. نرم افزار ریکاوری قادر هستند تا اطلاعات پاک شده اعم از تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و فایل های مختلف را دوباره بازیابی نمایند. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار زیادی نیز تاکنون عرضه شده است که هرکدام از آنها دارای قابلیت هایی می باشند. اما این بار نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18 را برایتان آماده کرده ایم که ویژه بازیابی از سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می شود به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های پاک شده خود را از گوشی های اندروید بازیابی نمایند. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، فیلمها، فایل های صوتی و … باشند.

Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18

بعد از این که Wondershare Data Recovery for Android را بر روی سیستم خود نصب کردید این نرم افزار گوشی یا تبلت شما را شناسایی خواهد کرد و می توانید عملیات بازیابی را در ویندوز آغاز نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که در داخل حافظه داخلی گوشی و همچنین رم گوشی بوده است را بازیابی نماید و هر کدام از انها را که خواستید در رایانه تان ذخیره کنید.

توجه: نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به هیچ وجه قادر به بازیابی به صورت ۱۰۰ درصد نخواهند بود. این نرم افزارها تا هنگامی می توانند عملیات بازیابی اطلاعات را انجام دهند که اطلاعاتی جدید جایگزین اطلاعات قبلی نشده باشد. هنگامی که اطلاعاتی جدید به صورت فیزیکی جایگزین اطلعاتی که در قبل پاک شده باشند، شده باشد احتمال بازیابی آنها بسیار کاهش خواهد یافت. از همین رو نباید انتظار داشته باشید که اطلاعات حذف شده شما به طور حتم بازیابی شوند.



برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار دریافت قیمت موبایل

Nabze Bazaar 1.5.1 نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای کاربران آندروید و به ویژه برای کسانی که به موضوعات اقتصادی و قیمت روزانه اقلام مختلف نیاز دارند. این نرم افزار می توانید قیمت وسایل و کالاهای مختلف الکترونیکی، ارز، سکه و … را نمایش دهد. قیمت هایی که توسط برنامه “نبض بازار” نمایش داده می شود از منابع دقیق و قابل اعتماد گرفته می شود. نبض بازار از چندین منبع مختلف برای نمایش قیمت ها استفاده خواهد کرد که همگی آنها معتبر هستند پس نگرانی از بابت صحبت قیمت ها نخواهید داشت!یکی از ویژگی های بارز نرم افزار Nabze Bazaar این است که قیمت اجناس مختلف را دسته بندی های مشخص قرار داده است تا برای پیدا کردن قیمت هر وسیله با مشکلی مواجه نشوید. برای مثال قیمت گوشی های موبایل، قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت لپ تاپ، قیمت ابزارهای جانبی موبایل، قیمت ابزارهای جانبی کامپیوتر و … هر کدام در یک دسته بندی قرار دارند تا به سادگی بتوانید به کالای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. حتی نبض بازار به محض وارد شدن به برخی از همین بخش ها، زیر مجموعه های دیگری نظیر شرکت سازنده نیز در نظر گرفته است تا کار کاربران برای پیدا کردن محصول ساده تر از پیش شود.

Nabze Bazaar 1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی دیگر از قابلیت های Nabze Bazaar این است که شما می توانید آن را در زمانی که آفلاین هستید نیز مرور کنید. به این ترتیب شما زمانی که آنلاین هستید قیمت ها را در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد و هنگامی که به اینترنت متصل نیستید می توانید آخرین قیمت های زمان آنلاین بودنتان را مشاهده کنید. با نصب کردن نبض بازار بر روی گوشی تان می توانید همیشه و در هر مکانی سریعا به جدیدترین قیمت ها نظیر قیمت موبایل، لپ تاپ، ابزارهای جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، سکه، دلار، دوربین عکاسی و فیلم برداری، انواع تبلت ها، ماشین های داخلی و خارجی و دسترسی داشته باشید.Nabze Bazaar با گوشی و تبلت های مختلف سازگاری دارد. پس توصیه می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید.



برچسب ها : ,

دانلود بازی فرار از معبد ورژن ۲۰۱۴ Temple Run Oz 2.5.0

دانلود بازی فرار از معبد اندروید نسخه ۲۰۱۴

بازی برای اندروید فرار از معبد

اگر از طرفداران قدیمی سایت ما بوده باشید حتما از نسخه های قبلی بازی فرار از معبد دیدن کرده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ این بازی را برای اندروید دانلود کنید.بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سعی کنید با جمع آوری سکه های موجود در مسیر، قدرت خود را افزایش دهید تا احتمال رسیدن ماحفظان به شما کمتر شود. بازی ۲۰۱۴ Temple Run: Oz 2.5.0 توسط دو شرکت بزرگ Disney و Imangi منتشر شده است به همین دلیل انتظار می رود که بازی نیز مثل سایر بازی های این دو شرکت موفق ظاهر شود. تنها وظیفه شما هدایت به چپ و راست نیست بلکه باید در برخی از مکان ها از روی موانع موجود بپرید تا از زمین خوردن خود جلوگیری کنید. ویژگی دیگر این بازی جذاب، این است که می توانید امتیاز خود را با دیگران بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا به این شکل با دوستان خود رقابت داشته باشید. ابزار ها و ویژگی های مختلفی در حین انجام بازی در اختیار شما قرار داده می شود که انجام بازی را برای شما شیرین تر و ساده تر می کند بنابراین سعی کنید با جمع آوری بیشتر سکه های مختلف قدرت یو پی اس خود را افزایش دهید.



دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید Candy’s Home 1.0

دانلود بازی کودکانه جدید برای اندروید

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید

اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آنچه که در نگاه اول توجه کاربر را به خود جلب می کند گرافیک خاص این بازی است که با تصاویر رنگارنگ و شاد توجه هرکسی را به خود جلب می کند و در واقع همین گرافیک است که این ماهیت جذاب و کودکانه را به بازی می بخشد. بازی Candy’s Home بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در تا پایان بازی شما احساس خستگی و یکنواختی نخواهید کرد زیرا شما با مراحل مختلف و متنوعی که بیش تر از ۲۰ عدد هستند و همچنین محیط هایی که بازی در آن انجام می شوند بسیار گوناگون هستند و از همه مهم تر اینکه ۸ شخصیت مختلف در خانه آبنباتی ایفای نقش می کنند که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند و زمانی که تمام این ویژگی ها را در کنار یکدیگر قرار می دهیم شاهد یک بازی کالا جذاب و دوست داشتنی به نام Candy’s Home خواهیم شد. برخلاف سایر بازی های مدیریتی مشابه که در آن ها کار ها و وظایف ساده و از قبل مشخص شده ای به کاربر اعمال می شود، در این بازی کار های بسیار متنوعی به شما سپرده می شود از تهیه غذا تا رسیدگی به چمن های باغ، که البته برخی از آن ها به شکل های مختلفی نیز قابل انجام هستند از جمله پختن غذا.



دانلود بازی رانندگی در شهر Muscle Car Driver

 دانلود بازی اتومبیل رانی بدون محدودیت

دانلود بازی رانندگی بدون محدودیت در شهر

با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از سری بازی های ماشین ؛با دانلود این بازی برای اندروید می توانید بدون هیچ محدودیتی در شهر رانندگی کنید درست مثل بازی gta! آیا دوست دارید این بار یک بازی رانندگی در شهر آن هم بدون محدودیت های زمانی ، مکانی و یا مأموریتی را تجربه کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم بازی محبوب Muscle Car Driver همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Muscle Car Driver نام یک بازی در سبک رانندگی در خیابان های شهر است که با گرافیکی ایده آل و حجمی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی قرار می گیرد. گرافیک این بازی به نحوی است که به مانند آن با این حجم مناسب در مارکت آندروید نخواهید یافت ؛ فیزیک و استایل بازی و رانندگی و کنترل اتومبیل ها به گونه ای هستند که هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد و همیشه برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی در یک خیابان دارای ترافیک آغاز می گردد و شهرستانی که خیابانی بی انتها را در پیش رویتان قرار می دهد ؛ یک سفر الهام بخش را در این شهرستان دوست داشتنی با چشم اندازی دیدنی از کوهستان ها طی کنید. این شهر دوست داشتنی دارای یک خیابان ۲۰ کیلومتری و مناسب برای رانندگی بدون محدودیت است ؛ اگر شما هم از دوست داران بازی های سبک رانندگی در آندروید هستید ، شما را به دانلود رایگان بازی Muscle Car Driver دعوت می نمائیم. در این بازی آزادی کامل رانندگی در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی برای حرکت و سفرهای شما در مسیرهای طولانی وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی دخترانه فروشگاه پف فیل برای اندروید Pop The Corn 1.0.1

 دانلود بازی دخترانه مدیریت فروشگاه پف فیل فروشی با Pop The Corn

دانلود بازی دخترانه تهیه پف فیل برای اندروید Pop The Corn

اگر به دنبال یک بازی دخترانه مناسب برای اندروید می گردید ما به شما بازی مدیریت فروشگاه تهیه پف فیل Pop The Corn را پیشنهاد می کنیم .در این بازی زیبا شما باید به درست کردن پاپ کرن بپردازید و آن ها را به فروش برسانید در واقع باید گفت که شما نقش یک فروشنده پاپ کرن را دارید که هر چقدر ذرت هایش را بهتر درست کند میتواند آن ها را با قیمتی بالاتر به فروش رسانده و به این ترتیب در آمد بیشتری را برای خود کسب کند.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

در بازی زیبای Pop The Corn شما در نقش یک فروشنده پاپ کرن ظاهر خواهید شد که باید کار خود را به نحو احسن انجام بدهید و به این ترتیب بالاترین امتیاز را برای خود کسب کنید. شما باید ذرت ها را درون تابه ،ماکروویو ،قابلمه و یا دستگاه پاپ کرن ساز بریزید و آن ها را به پاپ کرن تبدیل کنید. شما باید برای بهتر کردن طعم پف فیل های خود از ۸ نوع ادویه مختلفی که در اختیارتان قرار داده شده است به بهترین نحو ممکن بهره ببرید و حتی می توانید با ترکیب کردن آن ها با یکدیگر ادویه های جدیدی را ساخته و پاپ کرن های مختلفی را برای سلیقه های متفاوت درست کنید. مراقب باشید زیرا این بازی آن قدر که ساده به نظر می رسد ساده نیست شما باید حداکثر ذرت ها را به پاپ کرن تبدیل نمایید و مانع از این بشوید که پف فیل ها از بین بروند و همچنین سعی کنید با بهره گیری از نوآوری و سلیقه خود در تزیین ظرف پاپ کرن امتیاز خود را برای عبور از هر مرحله تا حد امکان بالا و بالاتر ببرید. این بازی که دارای گرافیکی بسیار خوب با بهره گیری از رنگ های شاد می باشد یکی از بهترین بازی ها برای دختر خانم ها می باشد زیرا آن ها می توانند با استفاده از لیقه خود و مهارت های آشپزیشان در این بازی به سطوح بالاتر راه پیدا کرده و در اوقات فراغت خود گوشی تلفن همراهشان را یکی از بهترین راه ها برای سرگرم کردن خود ببینند.



دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید Hokm 1.3.3

 دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید

بازی حکم برای اندروید

از علاقه مندان به بازی های کارتی هستید؟  ما به شما دانلود بازی حکم ایرانی را برای اندروید با نام  Hokm 1.3.3 به صورت رایگان را پیشنهاد می کنیم. همانطور که شما هم اطلاع دارید بازی حکم یکی از محبوب ترین بازی هایی است که می توان با کارت های بازی انجام داد. در این بازی چهار نفر، به دو گروه دو نفره تقسیم می شوند و افراد هر گروه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند آنگاه گروهی برنده می شود که بتوانید در هفت دست بازی را پیروز شود. بازی حکم قواعد و قوانین خاصی دارد از جمله اینکه در ابتدای بازی باید حاکم مشخص شود و برای اینکار به هر فرد یک کارت داده می شود و اولین کسی که یک کارت “تک” دریافت کند به عنوان حاکم شناخته می شود اما در دور های بعدی بازی گروهی که پیروز شده اند حکم خواهند کرد، حاکم باید با دریافت اولین دسته از کارت ها حکم را مشخص کند، به ترتیب “تک”، “شاه”، “بی بی”، “سرباز” از کارت های دیگر سر هستند و بعد از آن ها به ترتیب ۹ تا ۲ قرار دارند، در تمام بازی کارت های حکم از سایر کارت ها امتیاز بیشتری دارند و اگر هم دو کارت حکم رو شوند گروهی پیروز است که ارزش حکم آن بیشتر از طرف مقابل باشد.امیدواریم این آموزش بازی حکم ایرانی کمکتان کرده باشد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Hokm نیز دقیقا مطابق با قوانین و قواعد اصلی بازی حکم ساخته شده است به گونه ای که حتی پخش کردن ۵۲ کارت بازی نیز مشابه واقعیت ساخته شده است. از سایر ویژگی ها این بازی جذاب و محبوب می توان به رایگان بودن، کم حجم بودن، گرافیک مناسب، نیاز نداشتن به اینترنت و … اشاره کرد. در این بازی کارت های شما در پایین صفحه گوشی موبایل، نمایش داده خواهند شد و برای انداختن هر کارت باید آن را با انگشت خود لمس کرده و به سمت وسط صفحه نمایش کشید. بازی حکم توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است به همین دلیل نام های کارکترهای بازی ایرانی هستند همچنین پس زمینه محیط بازی نیز یک فرش ایرانی است.



دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز The Amazing Spider-Man 2

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ۲

بازی اندروید مرد عنکبوتی 2

از طرفداران فیلم ها مرد عنکبوتی هستید؟! پس بازی آن را هم تجربه کنید.با دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ گرافیک واقعی را تجربه کنید. در صورتی که به دنبال یک بازی اکشن و مهیج برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید ما به شما بازی زیبا و هیجان انگیز مرد عنکبوتی ۲ را پیشنهاد می کنیم در بازی The Amazing Spider-Man 2 که به تازگی توسط کمپانی مشهور بازی ساز گیم لافت ارائه شده است شما خواهید توانست لذت واقعی یک بازی اکشن را با استفاده از این بازی احساس نمایید. بازی The Amazing Spider-Man 2 بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی ۲ که دارای طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان می باشد ساخته شده است و همین امر می تواند جذابیت آن را برای شما بیش از پیش کند.

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

در بازی The Amazing Spider-Man 2 شما در نقش یک ناجی ظاهر خواهید شد که باید با استفاده از قدرت بی نظیری که در اختیار شما قرار داده شده است به کمک مردم بروید و آن ها را از دست مجرمان نجات بدهید. شما باید این ماموریت های نجات خود را ابتدا در ایالت نیویورک و سپس به دیگر ایالت های آمریکا سفر کنید. در این مسیر سخت شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد که باید یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه خود بردارید. شما باید برای انجام ماموریت های خود به پارک ها ،میدان های اصلی شهر و حتی به شلوغی میان مردم بروید، در این بازی ۶ مرحله هیجان انگیز طراحی شده است که هر یک از آن ها دارای جذابیت های خاص خود می باشد. بازی مرد عنکبوتی اندروید دارای گرافیکی سه بعدی و بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را برای مدت زیادی به خود سرگرم نماید. این بازی بسیار زیبا توانسته در فروشگاه گوگل پلی بیش از ۵۰۰ هزار بار فروخته بشود و این امر خود بیانگر جذابیت بیش از اندازه این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد .



دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید نسخه جدید Mutant Rumble

دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه جدید برای اندروید با دیتای کم حجم

دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید

کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

در بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز ۱٫۱ Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا شما باید در ابتدا از میان این قهرمانان یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، البته باید دقت داشته باشید که هر یک از این لاک پشت ها دارای توانایی منحصر به فردی بوده و با فنون رزمی خاصی آشنایی دارد و پس از انتخاب قهرمان مورد نظر خود پا به میدان نبرد گذاشته و با افراد خلافکاری که قصد دارند برای دیگران مزاحمت ایجاد نمایند مبارزه کنید و شهر را از وجود تک تک آن ها پاک سازی نمایید. در این بازی طیف عظیمی از دشمنان وجود دارند که همین امر می تواند جذابیت بازی را برای شما دو چندان نماید و همچنین وجود سلاح های گوناگون و حق انتخاب برای شما از عواملی است که می تواند شما را برای انجام این بازی بیش از هر بازی دیگر تشویق نماید. وجود گرافیک کاملا سه بعدی با وضوح تصویر بسیار بالا به همراه گیم پلی کاملا ساده از عواملی است که این بازی را نسبت به دیگر بازی ها برتری می بخشد. 



دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32

حس نبرد میان نبرد گلادیاتورها با بازی ندای ارنا برای اندروید

بازی اندروید

اگر شما هم از عاشقان باز های مبارزه ای هستید و دوست دارید که با استفاده از یک بازی اکشن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما دانلود بازی زیبای Call of Arena 1.32 را برای اندروید پیشنهاد می کنیم. در بازی زیبای ندای آرنا شما باید به میدان نبرد بروید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید نبرید از نوع نبرد گلادیاتور که در آن شما باید خون حریفانتان را بریزید و برای انجام این کار از خود هیچ گونه ترحمی نشان ندهید زیرا اگر تعلل کنید آنان خون شما را خواهند ریخت. این بازی دارای گرافیکی سه بعدی و بسیار زیبا می باشد به گونه ای که شما در اثر استفاده زیاد از این بازی هرگز از آن خسته نخواهید شد و همچنین از گیم پلی فوق العاده جذابی نیز بهره می برد.

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با استفاده از بازی زیبای Call of Arena 1.32 شما فرمانده امپراتوری قدرتمندی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد گلادیاتورهای خود را آموزش داده و همچنین آن ها را به بهترین نحو ممکن تجهیز نمایید به گونه ای که بتوانند در مسابقات پیش روی خود هر گونه حریفی را از پای در بیاورند و با این کار شما پول بیشتری بدست بیاورید و برای گلادیاتور های خود سلاح های بهتر و یا حتی پیشرفته تری را خریداری نمایید. در بازی زیبای ندای آرنا شما می توانید از میان بیش از ۱۰۰ گلادیاتور موجود آن هایی را که مد نظر دارید را انتخاب کرده و با استفاده از آن ها به میدان نبرد با دشمن بروید شما در این بازی بی نظیر می توانید گلادیاتور های خود را از نظر قدرت تا ۶ سطح بالا ببرید. لازم به ذکر است که این بازی قابلیت انجام بصورت آنلاین را نیز دارا می باشد و شما می توانید حتی با اینترنت های سرعت پایین این بازی را با دوستان خود انجام بدهید.

 



دانلود بازی پرندگان عصبانی – Angry Birds Epic 1.0.8

 دانلود بازی جذاب پرندگان عصبانی آخرین ورژن ( اپیک)
بازی های به روز برای اندروید

 این بار نسل جدید بازی های پرندگان عصبانی Angry Birds Epic را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید تا حماسه بسازید! با نام دیگر این روزها کمتر کسی را می توان یافت که با عناوین بازی های پرندگان عصبانی یا همان Angry Birds آشنایی نداشته باشد ؛ کمپانی Rovio هر چند ماه یک بار ، ویراشی جدید از سری بازی های محبوب خود را با عنوانی جدید به بیرون عرضه می کند ؛ اکنون شاهد عرضه ای جدید با نام Angry Birds Epic با یک سبک جدید هستیم. با ما در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این بازی جدید که در سبک RPG طراحی شده است ، جوجه های دوست داشتنی عصبانی ، بایست با استفاده از سلاح هایی که در اختیارشان قرار می گیرد ، اقدام به نابود سازی خوک ها کنند. در ابتدا پیش بینی می شود با یک بازی و نبرد آسان طرف هستیم ، اما مرحله به مرحله بر سختی ها و دشواری های مراحل اضافه می گردد ، به گونه ای که در مراحل بالاتر ، گذشتن از موانع موجود کار آسانی نخواهد بود. شخصیت ها و کاراکترهای این بازی دوست داشتنی سنت همیشگی آنان را حفظ کرده اند ، اما اندکی تغییر آنان را با محیط جذاب این بازی هماهنگ ساخته است. با موفقیت در مراحل پیش رویتان ، می توانید امتیازهای خود را افزایش دهید و به واسطه آنان ، اقدام به ارتقای سلاح ها ، زره ها ، قهرمانان و امکانات جنگی خود کنید. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی کرم ها Worms 3 1.82 نسخه ۲۰۱۴

 دانلود بازی کرم ها (ورمز) Worms 3 1.82
بازی های به روز برای اندروید

Worms نام یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.این بار بازی کرم ها را که جدیدترین نسخه منتشر شده ۲۰۱۴ از این بازی است را برای اندروید دانلود کنید! در این بازی محبوب تعدادی از کرم های دوست داشتنی با همدیگر به جنگ می پردازند ، پس خود را برای انجام این بازی دوست داشتنی آماده کنید ! با ما در ادامه همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

جوایز و پاداش های دریافتی را که به مرور زمان در طول بازی ورمز به شما داده می شود را جمع آوری کنید تا بتوانید قلعه خود را قدرتمندتر از دشمنان بنا کنید. در نبرد با دشمنان ، لازم است افراد خود را از میان جنگنده های سنگین، دانشمند، پیشآهنگی و سرباز کلاسیک انتخاب کنید ؛ هریک از آنان مهارت خاص خود را داشته و برای هدفی معین در نظر گرفته می شوند. مهارت های خود را به دشمنان نشان دهید تا بتوانید محدودیت های موجود را از پیش روی خود و سربازان خود بردارید ! Worms 3 علاوه بر امکان بازی با دشمن کامپیوتری ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دشمنانتان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. از این رو می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیازها و جوایز خود را به رخ آنان بکشید ! ویرایش جدید بازی کرم ها متناسب با حال و هوای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساخته شده است ؛ پیش بینی می کنیم از دست ندهید. 



دانلود بازی موتور سواری در بزرگراه Highway Rider

دانلود بازی موتور سواری در آزاد راه

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم علاقمند به انجام بازی های مسابقه ای از نوع موتوری هستید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید! برای این ساعت در سایت نیو فور آندروید ، تصمیم گرفته ایم یک بازی جذاب و دوست داشتنی با نام Highway Rider 1.7.2 را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Highway Rider 1.7.2 جسورانه برانید و با عبور از کنار اتومبیل ها ئ کامیون ها ، امتیازات خود را تا بی نهایت افزایش دهید ، مراقب مانورهای خود باشید ! با اندکی بی دقتی به موتور سوار صدمه وارد خواهید کرد ؛ تصاویر و ویدیوهایی جالب از زمین خوردن ها جمع آوری کنید و موتور سوار خود را با حرکات دست سفارشی سازی کنید. از جمله قابلیت های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۷ کاراکتر مختلف به همراه موتورهای متنوع ، انجام مسابقه ها به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری صحنه آهسته های تصادفات ، استفاده از افزایش دهنده سرعت ، مسابقات درون بازی ، ۴ بزرگراه مختلف 



دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer

دانلود بازی کشتن زامبی ها ویژه اندروید – ورژن جدید بازی Zombie Killer

 

بازی زامبی ها

آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است ؛ پس با ما در معرفی Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Zombie Killer نام یک بازی جدید و زیبا در سبک نابود سازی زامبی هاست ؛ در این بازی سنت همیشگی از بین بردن زامبی های ترسناک در کنار یک گرافیک به روز شده با صحنه هایی جذاب و فوق العاده ترکیب شده و نتیجه ی یک بازی فوق العاده را داده اند ، بازی در سال ۲۰۴۸ آغاز می شود ، در جایی که ویروس T در میان مردم شیوع پیدا کرده و تعداد بسیاری از آنان را به موجوداتی ترسناک تبدیل کرده است. مردم آلوده به این ویروس شده و دولت قدرت مبارزه با آنان را ندارد ؛ در واقع قدم به قدم خیابان ها پر از انسان هایی آلوده به ویروس T می باشد ؛ گویی که در حال تجربه واقعی سریال Walking Dead باشید ! اکنون شما می توانید با در دست گرفتن سلاح هایی پیشرفته ، به کمک انسان ها آمده و ضمن نابود سازی زامبی ها ، سلامت را به خیابان ها و دنیای انسان ها بازگردانید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده ، کیفیت صدا با وضوح مناسب و همچنین امکانات ارتقای سلاح ها و ابزار اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی فکری کم حجم هدایت توپ سفید Unroll Me

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

بازی فکری

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

 



دانلود بازی فوق العاده ی کندی کراش Candy Crush Saga 1.34.1

دانلود بازی محبوب Candy Crush-بازی متفاوت اندروید

بازی های اندروید

با دانلود یک بازی جذاب و رنگارنگ برای اندروید خود موافق هستید؟بازی کندی کراش پیشنهاد ویژه ی سایت ما است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی معروف و پرطرفدار آندرویدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های دارای این سیستم عامل آماده کرده ایم. کندی کراش عنوان یکی از معروف ترین بازی های در سبک Match 3 Game می باشد ؛ ما را در معرفی این بازی محبوب همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما هم از طرفداران سری بازی های Match 3 باشید ، حتماً با بازی کندی کراش آشنائی دارید ، بازی فوق العاده محبوب Candy Crush Saga ، یکی از عناوین بسیار محبوب در فروشگاه های اپ استور و همچنین گوگل پلی استور می باشد که کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است ، منظور از Match 3 این است که شما در روند این بازی بایست اشیاء همرنگ را به صورت سه عددی در کنار همدیگر قرار دهید تا با حذف آنان ، امتیازات و پاداش های خود را افزایش دهید. بازی Candy Crush Saga از سوی برنامه نویسان عناوین Pet Rescue Saga & Farm Heroes Saga آماده گردیده است و اکنون نسخه جدید آن با قابلیت ها و پاداش هایی جدید برایتان ارائه گردیده است. از مهم ترین نکات قابل توجه این بازی می توان به محیط دوست داشتنی ، شاد و رنگارنگ آن اشاره کرد که هرکاربری را به سوی خود جذب می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین نگارش از بازی محبوب Candy Crush Saga را از ادامه مطلب وبلاگ اندرویدیم دریافت نمائید. 



دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

بازی های 2014 اندروید بتمن

با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.2.1 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید. 



دانلود بازی فکری دنبال کردن خط با انگشت Follow The Line

 دانلود بازی فکری دنبال کردن خط

بازی های فکری و هوش اندروید

برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی  و دانلود یک بازی فکری و بسیار اعتیادآور در خدمت شما کاربران سیستم عامل آندروید هستیم که در ان باید خط را دنبال کنید! آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را ثبت رکوردهای بسیار بالا در بازی Follow The Line بگذرانید؟ پس پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی فکری Follow The Line 1.16 شخصیت اصلی یک دایره ی رنگی است و هدایت کننده ی آن انگشت دست شماست ! به کمک انگشت دست خود بایست این دایره رنگی را در این مسیر باریک هدایت کنید ، در واقع محدودیتی در این بازی برایتان وجود ندارد ، شما باید با انگشت خود این دایره را در طول مسیری باریک که به صورت تصادفی ایجاد می شود هدایت کنید ، دقت داشته باشید که باید تمامی دقت و مهارت خود را به کار ببندید ! این بازی هم اکنون بیشترین دانلودهای آندروید مارکت را در کشورهای کانادا ، هلند و نیزولند به خود اختصاص داده است ؛ همچنین این بازی در لیست ۱۰ بازی برتر در ۵ کشور دیگر جای گرفته است ، پیشنهاد می کنیم شما هم شانس خود را در کسب امتیازات بالا در این بازی امتحان کنید. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید ۲۰۱۳

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition یک بازی فکری و پرطرفدار در سبک ساختمان سازی میباشد که ار طرفداران زیادی برخوردار میباشد در این بازی در ابتدا به شما بنا های نیمه کاره و ساختمان های نیمه ساز و تخریب شده در اختیار شما قرار داده میشود که در ابتدا باید به نحو احسنت و پول هایی که دارید آن ها را بسازید تا بتوانید ساختمان های بیشتری را اداره کنید . در این بازی فکری و جذاب طراحی و ساخت یک شهر به نوعی در اختیار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود باید یک شهر زیبا با بهترین بنا ها را بسازید و از آن ها امتیاز کسب کنید. پیشنهاد میکنیم این بازی سرگرم کننده را به هیچچ وجه از دست ندهید.



دانلود بازی پوکر ورژن چدید رایگان ۶٫۱۴ Zynga Poker

دانلود بازی رایگان پوکر جدید اندروید

بازی پوکر

اگر از طرفداران بازی های کارتی هستید و می خواهید بازی پوکر حرفه ای و جدید را برای اندروید خود داشته باشید پیشنهاد ما ورژن جدید بازی Zynga Poker است.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
۶٫۱۴ Zynga Poker یکی از بازی های پر طرفدار پوکر میباشد که در این بازی میتوانید به طور رایگان با سیستم خودکار به بازی بپردازید. از ویژگی های بازی ۶٫۱۴ Zynga Poker  بازی کردن با دوستان خود در انواع شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر میباشد  که با سرعت مناسب میتوانید یک بازی هیجانی را از طریق اینترنت داشته باشید. در ادامه میتوایند به ویژگی های بازی پی ببرید.

ویژگی در پوکر Zynga :
* بازی  پوکر با دوستان در فیس بوک
* حالت ۱ در ۱ پوکر
* تا ۱ میلیون دلار جایزه در قرعه کشی روزانه
* ۵ تا ۹  جدول پوکر
* پشتیبانی از کارت SD



ليست صفحات
تعداد صفحات : 12
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.